بازدید 2472

تشکیل هفت کمیته تخصصی در فراکسیون امید

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از تشکیل هفت کمیته تخصصی این فراکسیون و تعیین اعضای آن در جلسه ظهر امروز چهارشنبه هیأت رئیسه این فراکسیون خبر داد.
کد خبر: ۶۰۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 28 July 2016
بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دومین جلسه هیأت رئیسه فراکسیون امید ظهر امروز با حضور اعضا برگزار شد و هفت کمیته سیاسی امور داخلی، حقوقی قضایی ، فرهنگی اجتماعی، تولیدی زیربنایی، اقتصادی بودجه ، سیاست خارجی و امور بین‌الملل و زنان وخانواده و جوانان تشکیل شد و اعضای آن نیز تعیین شدند .

وی از تعیین هیأت رئیسه کمیته های تخصصی فراکسیون امید در آینده و با حضور اعضای هرکمیته خبر داد و افزود:‌در جلسه امروز هم‌چنین امور داخلی کمیسیون و امور مربوط به مجلس مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد فراکسیون با برنامه ریزی بهتر و منسجم تر عمل کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به سیاست فراکسیون امید برای  ضرورت جذب حداکثری خاطر نشان کرد: درب فراکسیون به روی همه نمایندگان و کسانی که از نظر تفکر هم سود و همراه هستند باز است و امیدواریم شاهد جذب حداکثری در فراکسیون امید بر اساس منافع ملی و سیاست‌های  فراکسیون  باشیم.

پارسایی اضافه کرد : در جلسه امروز هم‌چنین ضمن بررسی چگونگی ارتباط و تعامل با دولت که باید با سیاست مشخص باشد،  اهمیت دادن به مطالبات مردم و کسانی که از فراکسیون حمایت کردند مورد تاکید قرار گرفت .

سخنگوی فراکسیون امید درباره موضع این فراکسیون نسبت به تشکیل فراکسیون سوم ( مستقلین ) مجلس نیز گفت: این موضوع دغدغه دوستان ما در فراکسیون امید نیست و تشکیل فراکسیون سوم ما را نگران نمی‌کند اگرچه به اعتقاد ما دو تفکر سیاسی همواره در کشور وجود داشته اند و این اولین بار است که فراکسیونی باعنوان مستقل شکل می گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی