بازدید 3373

سومین کنگره بین‌المللی نقشه‌برداری مغز در ایران

رشته های مختلف علمی همچون علوم پزشکی، مهندسی، ریاضیات، روانشناسی، کامپیوتر، فیزیک و غیره در جهت استفاده بهینه از تکنولوژی های پیشرفته جهت مطالعه مغز و بیماری های مربوطه می باشد و در طول عمر کوتاه خود توانسته است نخبه های ایرانی در داخل و خارج از کشور را جذب نماید.
کد خبر: ۶۰۹۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 27 July 2016
نقشه برداری مغز دانش بین رشته ای است که با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته همچون
Magnetic Resonance Imaging, Optical Imaging, Positron emission tomography, Magneto encephalography, Electroencephalography, Trans cranial Magnetic Stimulation به مطالعه سیستم اعصاب می پردازد. این روش ها ابزاری برای مطالعه درباره ی مغز؛ ساختار و فعالیت آن اند که می توانند استفاده های پژوهشی و درمانی زیادی داشته باشند.
 
هر ساله همایش بین المللی نقشه برداری مغز ایران توسط عده ای از متخصصین و دانشمندان این رشته برگزار می شود. هدف از این همایش سالانه گرد هم آوردن متخصصین و دانشمندان از رشته های مختلف علمی همچون علوم پزشکی، مهندسی، ریاضیات، روانشناسی، کامپیوتر، فیزیک و غیره در جهت استفاده بهینه از تکنولوژی های پیشرفته جهت مطالعه مغز و بیماری های مربوطه می باشد و در طول عمر کوتاه خود توانسته است نخبه های ایرانی در داخل و خارج از کشور را جذب نماید.
 
همایش امسال مصادف با چهلمین سالگرد کشف اف دی جی پت اسکن FDG-PET scan بعنوان اولین روش تصویربرداری عملکردی مغز توسط پروفسور عباس علوی از دانشگاه پنسیلونیا می باشد که با شرکت تعدادی از برجسته ترین دانشمندان علوم اعصاب جهان از دانشگاه های آکسفورد، لندن، پنسیلوانیا، کالیفرنیا، کوپنهاگ، آرهوس، آلتو، دانمارک جنوبی، ژنو، آمستردام و برلین در سالن همایش های ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی در ۲۹-۲۷ شهریور ماه سال ۱۳۹۵ برگزار می شود. مخاطبین این همایش متخصصین نورولوژی، جراحی اعصاب، روانپزشکی، نوروپاتولوژی، توانبخشی، دانشمندان علوم اعصاب، علوم شناختی، روانشناسان، مهندسین پزشکی و علوم برق و کامپیوتر، فیزیکدانها و کارشناسان تصویربرداری پزشکی می باشند.

رییس کنگره: پروفسور عباس علوی- استاد پزشکی هسته ای دانشگاه پنسیلوانیا
دبیر علمی کنگره: پروفسور مجتبی زارعی- استاد نورولوژی و نوروساینس دانشگاه شهید بهشتی
دبیر اجرائی کنگره: دکتر مسعود طهماسیان- فوق تخصص علوم اعصاب از آلمان و پژوهشگر دانشگاه شهید بهشتی

فراخوان خلاصه مقاله سومین همایش بین المللی نقشه برداری مغز


دبیرخانه سومین همایش بین المللی نقشه برداری مغز از کلیه دانشجویان، اساتید و همکاران محترم دعوت می کند خلاصه مقالات خود که در حوزه های تحقیقاتی و بالینی نقشه برداری مغز است (حداکثر سیصد کلمه) را حداکثر تا تاریخ پانزدهم مرداد ماه سال جاری از طریق سایت همایش ارسال فرمایید

تماس
29905454
https://telegram.me/ihbm2016
Ihbm2016
ثبت نام :

سایت کنگره IHBM2016.ir , IHBM.sbu.ac.ir
لینک ثبت نام همایش http://ihbm.sbu.ac.ir/IHBM2016/schedConf/registration
لینک ثبت نام کارگاه ها http://ihbm.sbu.ac.ir
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار