بازدید 17497
۴
سومین برد هفته اولی پرسپولیس مقابل نارنجی ها؛

سایپا صفر ـ پرسپولیس یک/ سه امتیاز دشوار برانکو از رفیق قدیمی+ویدئو

پرسپولیس از ساعت 20:45 امشب نخستین بازی فصل خود را در شرق تهران و در استادیوم تختی با پیراهن های جدید توسی رنگش مقابل سایپا برگزار کرد و با تک گل کامیابی نیا به پیروزی رسید. شاگردان برانکو در اغلب دقایق بازی حاکم توپ بودند؛ اما در نیمه دوم سایپا در دقایقی خطرناک ظاهر شد. مهدی طارمی در این بازی، 15 دقیقه به میدان رفت. این سومین باری بود که تیم پرسپولیس نخستین دیدار فصل خود را مقابل سایپا انجام داد و جالب اینکه هر سه مسابقه را نیز برده است.
کد خبر: ۶۰۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹ 26 July 2016
دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و پرسپولیس در هفته اول شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال با دو دقیقه تاخیر و در حال برگزاری یک مراسم فرهنگی آغاز شد.
 
به گزارش «تابناک ورزشی»، دیدار تیم های سایپا و پرسپولیس از هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه تختی تهران آغاز شد و دو مربی، ترکیب زیر را به زمین فرستادند.

پرسپولیس از ساعت 20:45 امشب نخستین بازی فصل خود را در شرق تهران و در استادیوم تختی و با پیراهن های جدید توسی رنگش مقابل سایپا به میدان رفته است. این بازی به رغم میدان داری و تصاحب توپ بیشتر پرسپولیس در دقایق ابتدایی هیچ چنگی به دل نمی زند . نکته جالب اینکه در کنار نیمکت نشینی مهدی طارمی که قابل پیش بینی بود، هیچ یک از سه خارجی بی کیفیت این تیم هم به میدان نرفته اند.
داوران: شاهین حاج‌بابایی، سجاد طوری، اسد جاح‌محمد.

ترکیب سایپا: آلکساندرو، سیامک کوروشی، مهدی ترابی، حامد شیری، سعید لطفی، امید خالقی، غلامرضا رضایی، علی زینالی، ابراهیم صادقی، لوپز و روزبه شاه علیدوست.
 
 ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و علی علیپور.


سایپا صفر - پرسپولیس یک/ سه امتیاز دشوار برانکو از رفیق قدیمی+ویدئو

دقیقه 13: ارسال از جناح راست توسط ماهینی روی سر فرشاد احمدزاده نشست اما او دروازه را کج دید و توپ را به بیرون زد.

دقیقه 16: شوت کم جان احمدزاده از پشت هجده قدم دور از دستان دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 21: شوت دیگری از احمدزاده تماشاگران را نیم خیز کرد اما سومین تلاش این هافبک هجومی هم در چارچوب نبود.

دقیقه 41: علیپور با سماجت در کناره خط عرضی توپ را در جنگ با کوروشی تصاحب کرد، ولی در موقعیت دو به تک با دروازه بان، پاس زمینی داد ولی پیش از رسیدن پاس به امیری توپ را گلر نارنجی ها قاپید.

دقیقه 44: هجوم خطرناک سایپا با ترابی خطر جدی روی دروازه بیرانوند ایجاد کرد که با تلاش سیدجلال راهی کرنر شد.

گل پرسپولیس/ دقیقه 67- پرتاب بلند اوت دستی در برگشت پشت شش قدم نصیب کمال کامیابی نیا شد تا گل حساس و روحیه بخش قرمزهای توسی پوش به ثمر برسد.

دقیقه 73: ارسال خطرناک ترابی درون شش قدم و در موقعیتی استثنایی به کوروشی رسید؛ اما این مدافع پیش تاخته دروازه خالی را کج دید و توپ را به بیرون زد.

دقیقه 76: مهدی طارمی به جای عالیشاه وارد زمین شد و در بدو ورود از میانه میدان توپ را پس از کنترل و چرخش به سمت دروازه سایپا تا پشت محوطه پیش برد و شوت سنگین او از بالای دروازه به بیرون رفت.

فیلم خلاصه دیدار سایپا و پرسپولیس

تعداد بازدید : 56



سایپا صفر - پرسپولیس یک/ سه امتیاز دشوار برانکو از رفیق قدیمی

سایپا صفر - پرسپولیس یک/ سه امتیاز دشوار برانکو از رفیق قدیمی

سایپا صفر - پرسپولیس یک/ سه امتیاز دشوار برانکو از رفیق قدیمی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
دیشب آخرین مزون های پاریس و لندن را بر تن دایی و منصوریان دیدیم و یک مشت لگد الکی که بازیکن ها به توپ زدند امشب هم بازیکنان چاق و بی حال
توی شهر کورها ، یک چشمی پادشاه است
زنده باد پرسپولیس کبییر
لباس پرسپولیس خیلی بد بود. در بسیاری از تلویزیونها رنگی نزدیک به آبی دیده می شد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی