بازدید 6038

آغاز شمارش معکوس برای تکمیل حلقه محاصره شهر حلب

شهرک «بنی زید» حلب از حیث نظامی ساقط و اتوبان «کاستیلو» کاملا قطع شده و ارتباط تروریست‌ها با داخل شهر حلب، با سختی بسیار، ادامه دارد.
کد خبر: ۶۰۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 26 July 2016

به گزارش فارس، آخرین تحولات میدانی در شهر حلب حاکیست، یگان موشکی و توپخانه‌ای جبهه مقاومت بشدت مواضع  تروریست‌ها را در شهرک «بنی زید» و اتوبان « کاستیلو» هدف قرار می‌دهد‌ و تحرکات آنها را در مناطق پاکسازی نشده فلج کرده است.

منابع میدانی به «بین‌الملل فارس» گفتند که «بنی زید» از حیث نظامی ساقط شده است و تروریست‌ها راهی جز فرار یا کشته شدن از این شهرک ندارند.

نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری‌های سنگین چند روز اخیر، توانسته‌اند 33 کارخانه و کارگاه را در شهرک صنعتی لیرمون پاکسازی کنند.

پیشروی نیروهای مقاومت و ارتش سوریه برای پاکسازی کامل شهرک «لیرمون» نیز ادامه دارد‌.‌ این پیشروی، کند، ساختمان به ساختمان و بسیار محتاطانه است.

رزمندگان جبهه مقاومت همچنین موفق شدند با طراحی کمینی بیش از 50 تن از عناصر تروریستی را در کارخانه «حمود» اللیرمون محاصره کنند‌. یک منبع میدانی به بین‌الملل فارس گفت: درگیری با این تروریست‌ها در این کارخانه ادامه دارد و سرنوشتی جز مرگ یا تسلیم در انتطار آنها نیست.‌

 وی افزود: تاکنون تعدادی از تروریست‌ها در این کمین کشته و تعدادی دیگر نیز زخمی شده‌اند.

هرگونه امدادرسانی به تروریست‌ها رصد و منهدم میشود. نیروهای یگان ضد زره جبهه مقاومت همچنین در جبهه اللیرمون  6 خودروی زرهی تروریست‌ها را در ورودی ترمینال شهرک منهدم کردند.

رزمندگان حزب الله ساعتی قبل نیز بازار تجاری «مارکتنا» را در شهرک لیرمون پاکسازی کردند و  کنترل ساختمان استخر کاستیلو را در اختیار گرفتند. پیشروی متر به متر است و حلقه محاصره با کندی، تنگ‌تر میشود.

در عملیات امروز ده‌ها تن از تروریست‌ها از جمله چند فرمانده بارز تروریست‌ها کشته شدند. نام «ابواحمد» ملقب به «یاسین نجار» فرمانده گروه ویژه تروریستی ابوعماره در لیست کشته شدگان قرار دارد.

تاکنون 95 درصد از کارخانه‌ها و کارگاه‌های شهرک صنعتی اللیرمون پاکسازی شده و مناطق آلوده زیر آتش سنگین توپخانه نیروهای مقاومت است.

با پاکسازی‌های 24 ساعت گذشته در شمال شهرک لیرمون بخش دیگری از غرب جاده راهبردی کاستیلو در تیررس و آتش توپخانه نیروهای جبهه مقاومت قرار گرفت.

تردد تروریستها و ارتباط آنان با داخل شهر حلب، واقعا به سختی انجام می‌شود و می‌توان گفت شمارش معکوس تکمیل حلقه محاصره شهر حلب آغاز شده است. بیش از 10 روز گذشته، پس از قطع آتشباری جاده کاستیلو، مناطق شرقی حلب در محاصره کامل قرار گرفته بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار