بازدید 6308
۶

طرح جمع‌آوری موبایل‌های قاچاق در پاساژ علاءالدین

کسبه مجتمع تجاری علاءالدین صبح امروز بعد از مشاهده حضور مأموران پلیس در این مجتمع، از بازکردن مغازه‌های خود سر باز زدند.
کد خبر: ۶۰۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸ 26 July 2016
کسبه مجتمع تجاری علاءالدین صبح امروز بعد از مشاهده حضور مأموران پلیس در این مجتمع، از بازکردن مغازه‌های خود سر باز زدند.

به گزارش تسنیم، از صبح امروز (سه‌شنبه) مأموران پلیس تهران بزرگ با حضور در مجتمع تجاری علاءالدین، درصدد جمع‌آوری تلفن‌های همراه قاچاق در این مجموعه برآمده‌اند.

 
 
این در حالی است که تاکنون کسبه این مجتمع تجاری از بازکردن مغازه‌های خود خودداری کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، گفته می‌شود شب گذشته نیز مأموران پلیس آگاهی تهران در جریان ورود محموله موبایل‌های قاچاق به این مجتمع قرار گرفتند و بعد از اقدام عملی برای ضبط این موبایل‌ها، با قاچاقچیان درگیر هم شده‌اند.
 
 
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۶
علاادین شده مرکز کلاهبرداری. چه بهتر که کلا تعطیل بشه
باید کلا جمعش کنن.
همه رو پلمپ کنید
من از شانس بدم سه بار از این بازار خرید کردم که دو بار گوشی قلابی بود و استفاده نشد و یک بار 40 درصد بالاتر از قیمت نمایندگی بود.شکایت هم کردم تا به نتیجه برسد فروشگاه به فرد دیگری واگذار شد و دسترسی به صاحب قبلی فروشگاه میسر نشد.
اصولا مردم در رابطه با کالای قاچاق بی گناه هستند چون عموما وقتی از مغازه ای کالایی را تهیه و حتی فاکتور دریافت می کنند فرضشان بر قانونی بودن فروش کالا و وجود نظارت بر فروشنده است. حال اگر به دلیل عدم نظارت اصولی دستگاه های نظارتی کالای قاچاق در مغازه ها و حتی بصورت تلفنی و اینترنتی فروخته می شود، خوب مردم چه گناهی دارند که باید خسارت ضعف دستگاه های نظارتی را تقبل نمایند. با این منطق اگر هم دست مردم گوشی هایی با ماهیت قاچاق وجود دارد باید از آنها گذشت و به فکر از حالا به بعد بود.
یک طرح شکست خورده دیگر
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی