بازدید 3228

نظارت بهزیستی بر عملکرد مهدهای کودک تشدید شود

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، بر لزوم تشدید نظارت سازمان بهزیستی بر عملکرد مهدهای کودک تاکید کرد وگفت: بروز تخلفات بی‌شمار و اقدامات ضدفرهنگی از سوی برخی مهدهای کودک مستلزم برخورد جدی از سوی بهزیستی است.
کد خبر: ۶۰۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ 26 July 2016
روح الله بابایی صالح در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به برخی انتقادات نسبت به عملکرد برخی مهدهای کودک، گفت: انتشار اخباری مبنی بر بروز تخلفاتی مانند برگزاری کلاس رقص و همچنین استخر مختلط در مهدهای پایتخت موجبات نگرانی خانواده ها را فراهم آورده در حالی که انجام هرگونه عمل و اقدامی خارج از چارچوب و ضوابط قانونی در مهدهای کودک محکوم و نیازمند برخورد جدی سازمان بهزیستی به عنوان متولی امر است.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه برخی با برگزاری برنامه‌های ضدفرهنگی در مهدهای کودک به نوعی فرهنگ غرب را ترویج می دهند، تصریح کرد: نگرانی خانواده ها به دلیل انجام اقدامات ضدفرهنگی در برخی مهدهای کودک از سوی سازمان بهزیستی به عنوان متولی امر باید جدی گرفته شود زیرا معضلات زیادی از ناحیه چنین اقداماتی کودکان را تهدید می کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم،  انجام اقدامات ضد فرهنگی از سوی برخی مهدهای کودک را نشانه بی توجهی و عدم نظارت درست مسئولان امر بر عملکرد مهدهای کودک برشمرد و افزود: جلوگیری از تکرار چنین تخلفاتی مستلزم برخورد قاطع و تشدید نظارت‌ها از سوی سازمان بهزیستی است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، بر لزوم تعطیلی مهدهای متخلف تاکید کرد و یادآور شد: برخورد و جریمه شدید و  همچنین تعطیلی مهدهای کودک متخلف مهم‌ترین راهکار جلوگیری از انجام برنامه های ضدفرهنگی از سوی این مراکز است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار