بازدید 2638
۴

مرد بدگمان محاكمه مي‌شود

کد خبر: ۶۰۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱ 26 July 2016
تازه دامادي كه همسرش را به خاطر بدبيني به قتل رسانده بود، به زودي در دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه مي‌شود.

به گزارش جوان، اين حادثه نخستين پرونده همسر‌كشي امسال بود كه روز جمعه ششم فروردين در خانه‌اي حوالي خيابان نبرد شمالي رقم خورد و مأموران كلانتري سليمانيه موضوع را به قاضي ايلخاني، بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران خبر دادند.

بازپرس وقتي همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي پاي در قتلگاه گذاشت با جسد خونين زن جواني روبه‌رو شد كه با اصابت چاقو به گلويش به قتل رسيده بود. همچنين تيم جنايي در محل حادثه با شوهر مقتول كه جوان 22 ساله‌اي به نام شاهين بود، مواجه شدند كه بررسي‌ها حكايت از آن داشت، وي لحظاتي قبل همسرش را به طرز هولناكي به قتل رسانده است.

 يكي از همسايه‌ها گفت: ساعتي قبل صداي مشاجره شاهين با همسرش را شنيديم. وقتي درگيري آنها بالا گرفت، ناگهان صداي هولناكي به گوشمان رسيد كه موضوع را به پليس خبر داديم.

متهم در بازجويي‌ها با اعتراف به قتل همسرش گفت: دو ماه قبل همسرم را عقد كردم. پس از اين پدرم كمك كرد و خانه‌اي اجاره كردم و قرار بود، تيرماه عروسي بگيريم. در اين مدت همسرم به خانه‌ام رفت و آمد داشت و بيشتر وقت‌ها با هم بوديم تا اينكه كم‌كم به رفتارهايش مشكوك شدم. من احساس مي‌كردم او تلفني با مرد ديگري ارتباط دارد و هر شب اين موضوع در رؤياهايم مي‌آمد و مرا آزار مي‌داد، به طوري كه هميشه عصباني بودم. همسرم مدعي بود من شكاك هستم و او مشكلي ندارد، اما من مطمئن بودم كه اشتباه نمي‌كنم و او قصد خيانت دارد و حتي شبي خودم را به خواب زدم كه ديدم همسرم گوشي موبايلش را روشن كرد و با فردي چت كرد و ساعتي بعد هم به آرامي با او حرف زد و خيال كرد من خوابم، اما من بيدار بودم و او را مي‌پاييدم. روز بعد گوشي‌اش را چك كردم كه متوجه شدم او فرد مورد نظر را به نام زني ذخيره كرده است تا من به او شك نكنم. كم‌كم اختلافات ما بيشتر شد تا جايي كه چند روز قبل از حادثه با همسرم درگير شدم و قصد داشتم او را با دستانم خفه كنم، اما او از خانه قهر كرد و به خانه پدرش رفت.

وي ادامه داد: امروز همسرم با ترس و لرز به خانه آمد تا وسايلش را جمع كند و به خانه پدرش برود. وقتي مرا ديد ترسيد و جلوي در ماند كه به او گفتم به خاطر عيد برايش مانتو خريده‌ام و خواستم داخل خانه شود كه حرف مرا قبول كرد و به داخل خانه آمد.

پس از اين دوباره رؤياهايم به سراغم آمد كه با هم درگير شديم. او داد مي‌زد من بيمارم كه ناگهان به سراغ چاقوي آشپزخانه رفتم و به سمتش حمله كردم. ضربه‌اي به دستش زدم و او فرار كرد و از همسايه‌ها درخواست كمك كرد. همسايه‌ها در خانه نبودند كه او را دوباره به داخل خانه كشاندم و... .

متهم در تحقيقات بعدي پس از بازسازي صحنه جرم، قتل همسرش را تأييد كرد.
قاضي ايلخاني پس از تحقيقات تكميلي براي متهم به جرم قتل عمد و ضرب و جرح عمدي كيفرخواست وي را صادر كرد. متهم به زودي براي محاكمه در دادگاه كيفري يك استان تهران حاضر مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
انشاالله قاتل محاکمه و به سزای عملش برسد.
اما دادگاه لطفا تماسهای مقتول را کنترل کند و ببیند واقعا بعد از عقد با مرد غریبه تماس تلفنی داشته یا نه ؟ این حداقل کاری هست در کشف حقیت هم برای خانواده مقتول و هم خود قاتل.
البته کار قاتل به هیج وجه قابل دفاع نیست. به هیچ وچه.
خیانت کرد جدا می شدی چرا خودتو اسیر کردی
روانی
مرتیکه روانی , تقصیر خانواده هاست که قبل از بلوغ فکری و مالی بچه ها رو ترغیب به ازدواج میکنن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار