بازدید 6698

پیش بینی سیلاب برای برخی استان ها

کد خبر: ۶۰۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 25 July 2016
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور از آب گرفتگی معابر و مسیل ها در برخی استان ها طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه 5 و 6 مرداد خبر داد.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان، جنوب کرمان و شرق فارس افزایش ابر و در بعدازظهر رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: برای سواحل دریای خزر و برخی مناطق شمال شرق طی سه روز آینده ابرناکی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود، همچنین طی دو روز آینده در شهرهای شمالی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی نیز در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده باران با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان و از بعدازظهر سه شنبه و طی روز چهارشنبه در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران، گاهی با رعدوبرق و وزش باد و آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، با توجه به جریانات شمالی طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در استان گلستان نیز بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها پیش بینی می شودکه با توجه به پیش بینی شرایط جوی فوق توصیه می شود جهت جلوگیری از خسارت های احتمالی، تمهیدات لازم به کار گرفته شود.

وی در پایان در مورد وضعیت هوای استان تهران اظهار کرد: آسمان تهران در روز سه شنبه 5 مرداد، صاف، گاهی وزش باد، در بعدازظهر افزایش باد با بیشینه و کمینه دمای 39 و 27 درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه 6 مرداد، صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 38 و 26 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی