بازدید 12697

واکنش باقری‌ لنکرانی به اظهارات وزیر بهداشت

لنکرانی در واکنش به اظهارات وزیر بهداشت مبنی بر اینکه واقعاً موقعی که ما آمدیم مردم کف زمین زایمان می‌کردند و شرایط درمانی در برخی از بیمارستان‌ها بسیار بد بودگفت: نمی‌دانم چه بگویم فقط می‌توانم بگویم که از زحمات همکارانمان در دولت یازدهم تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۶۰۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵ 24 July 2016
کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت و درمان دولت سابق در واکنش به اظهارات وزیر بهداشت مبنی بر اینکه واقعاً موقعی که ما آمدیم مردم کف زمین زایمان می‌کردند و شرایط بهداشتی و درمانی در برخی از بیمارستان‌ها بسیار بد بود اظهار داشت: نمی‌دانم چه بگویم فقط می‌توانم بگویم که از زحمات همکارانمان در دولت یازدهم تشکر می‌کنم، اینکه دولت یازدهم به مقوله سلامت توجه کرده ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، وی ادامه داد: اما دستاوردهایی که امروز داریم مرهون بیش از ۳۷ سال زحمت در نظام سلامت هست ارتقاهایی که اکنون به آن افتخار می کنیم مربوط به شکل گیری شبکه بهداشت و درمان و تلاش تمام کسانی است که در این ۳۷ سال برای ارتقای سلامت کشورمان تلاش کرده اند.

باقری لنکرانی خاطر نشان کرد: به هرحال اگر امروز شاهدیم که مرگ و میر مادران باردار از رقم حدود ۵۰۰۰ نفر در قبل انقلاب اسلامی با جمعیت ۳۵ میلیون نفری به رقم کمتر از ۳۰۰ با جمعیت ۸۰ میلیون نفری رسید و در سال ۱۳۸۸ به هدفی که سازمان بهداشت جهانی برای سال ۱۳۹۵ برای همه کشورها پیش بینی کرده بود رسیدیم و اینکه توانستیم مرگ و میر مادران باردار را بیش از دو سوم نسبت به سال پایه۱۳۷۰ کاهش دهیم اتفاقی است که در پی چندین دهه و با تلاش تمام دست اندرکاران صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: البته ما باید برای ارتقای سلامت کشورمان بیش از گذشته تلاش کنیم و هر کسی که مسئولیت می گیرد باید ضمن بهره مندی از دستاوردهای گذشته و حفط آن ها قدمی به جلو بردارد؛ امیدواریم مسیر رو به تعالی برای کشورمان روز به روز با سرعت بیشتری پیش رود.

باقری لنکرانی در پایان به خبرنگار بسیج گفت: همین مطالبی که گفتم از صد تا نقد برای وزارت بهداشت فعلی بدتر است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۲
حرف آقای لنکرانی درسته، ایران در حوزه سلامت کشوری الگو در جهان است (البته بر عکس اقتصاد و ...)
اينكه از صد تا نقد بدتره دقيقا كجاش از صدتا نقد بدتره
دکتر لنکرانی بسیار انسان متخصص و بی ادعا و مومنی هستند و هم در زمان وزارت ایشان مجموعه وزرات بهداشت بسیار بهتر اداره می شد. برخلاف بعضی ها اهل خودنمایی و دیده شدن هم نیستن.
همانطور که خود اقای باقری لنکرانی گفته است واقعا ایشان حرفی برای گفتن ندارند مردم فراموش نکرده اند که در ان دوره بسیاری از بیماران بخاطر نداشتن پول علارغم بدحال بودن اصلا در بیمارستان بستری نمی شدند
اقای باقری خوب بود این را هم اضافه می کردیدکه دستاوردهای 37 ساله در هر دوره به چه قیمتی تمام شده است . کاری که شما با یک واحد پولی انجام دادید الآن همان کار را با 10 واحد پولی انجام می دهند . ممکن است تمامی این هزینه مستقیما از مردم دریافت نشود ولی قیمت تمام شده آن که نهایتا از جیب مردم و از بیت المال پرداخت می شود بیش از 10 برابر شده است .
سلام دکترا فقط دنبال راه كارهايي است كه زير ميزي ها را تبديل به روميزي كند
متاسفانه این ادبیات در زمان اخمدی نژاد باب شد که هر مسئولی کارهای قبلی ها را بی مقدار و بی ارزش می شمارد.
مگه دروغ می گه؟ مگه اون موقعی که زمان شما بیمار رو انداختن از بیمارستان امام بیرون و جونش رو از دست داد یادتون رفته؟
وزیر بهداشت همه ایران را نگفت بخشی از کرج را گفت آقای وزیر سابق شما که نخبه ای خبر را درست بخوان و نقد کن.
البته قبل از اینکه آقای وزیر بهداشت بیایند خبری از کارانه های ۶۰ تا ۸۰ میلیونی نبود اما به لطف آقای وزیر و نظام پزشکی پولهایی که باید چرخ اقتصاد مملکت را بچراخانند الان در جیب طبقه خاص قرار دارند.
اگر کف زمین زایمان میکردن حداقل صحیح و سالم می ماندند نه اینکه طرف برای جراحی پولیپ بینی عمودی میره بیمارستان افقی جنازش برمیگرده بیرون.
هر کسی به فکر جیب خودش است
ایول به لنکرانی
این تازه وزیر خوبه دولت یازدهم است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
زنده باد
و البته کارهای عمرانی در بخش بهداشت در زمان باقری لنکرانی کلا تعطیل شده بود
واقعا برای آقای دکتر هاشمی متاسف شدم
باسلام البته اقاي لنكراني از وزراي خوب بودند كه اقاي احمدي نزاد بركتارشان كردند بعيد ميدانم ايشان اين واقعه را فراموش كرده باشند.
دکتر ناراحت نباش
جمله آخر یعنی صحبت های زیبای ایشان با نیت تخریب بوده و نه از روی صداقت
آفرين...
بخش ابتدایی این خبر که مربوط به گفتگوی وزیر محترم بهداشت با رادیو ایران بود، از خبرگزاری ها فارس و تسنیم بازنشر شده بود و خبر با تیتر «موقعی که ما آمدیم مردم واقعاً کف زمین زایمان می‌کردند/ انتقاد از جوسازی‌ها علیه جامعه پزشکی کشور» منتشر شد.

این درحالی است که اظهارات وزیر بهداشت حاکی از نبود تخت بیمارستانی در استان البرز بوده،‌ اما عمل زایمان به بر روی زمین به نظر رسیده که ناشی از اشتباه خبرنگاران آن خبرگزاری ها می باشد
متاسفانه یکسری میان سرکار و ازمردم مایه میزارن
ایکاش فرصت نقد برای کسانی که 8 سال در جبهه ها آنگونه زمین را حفظ و یا بر کف زمین ریخته و پرپر شدند تا امنیت اینگونه ای برای دست اندر کاران فعلی برای خدمت فراهم باشد میسر بود تا حداقلی حق آنها فراموش نشود .
ما عادت کردیم که همه چی تقصیر دولت قبل هست.
خوب راست میگه
چقدر زود فراموش کرده ای
به هر دو بزرگوار:
ای کشته که را کشتی تا کشته شدی زار؟ تا باز که او را بکشد آنکه تو را کشت؟
ههه ههه
توجه کنید که درامد نفت از سال53 زیاد شد وبسیاری از کارهایی که بعدها اجرا شد طرحش در سالهای 54 تا 56 اماده شده بود
هر روز یه گندی میزنه این وزارت بهداشت، از کارانه های چند ده میلیونی پزشکان تا کارانه چند صد هزاری سایر کادر بهداشتی از مریض کشی و بیماران تا خط خطی کردن صورت نوزادان و ....
زنده باشی
ادب مرد به ز دولت اوست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار