بازدید 10217
۶

جزئیات حذف دفترچه درمان تأمین اجتماعی در تهران

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی جزئیات حذف پایلوت دفترچه‌های درمان تأمین اجتماعی در تهران را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۰۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۷ 23 July 2016
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی جزئیات حذف پایلوت دفترچه‌های درمان تأمین اجتماعی در تهران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، محمدعلی همتی، در توضیح جزئیات پایلوت کارت هوشمند درمان به جای دفترچه‌های بیمه در تهران اظهار کرد: زیرساخت‌ها برای استفاده کارت هوشمند درمان فراهم شده و این آمادگی را پیدا کرده‌ایم که بتدریج دفترچه های کاغذی را کنار بگذاریم.

وی افزود: البته این امر منوط به فراهم شدن شرایطی است که بتوانیم در آن نسخ را نیز به صورت الکترونیک بنویسیم. این طرح در استان یزد از سال گذشته به صورت پایلوت اجرا شده و نتایج آن موفقیت آمیز بوده است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در راستای توسعه تدریجی این طرح، پایلوت کارت هوشمند درمان را از همین هفته در تهران آغاز می‌کنیم، گفت: فعلا و در ابتدای اجرا، تنها درمانگاه آزادی تأمین اجتماعی تحت پوشش قرار می‌گیرد. وقتی بیمار وارد این مرکز می‌شود، کدملی خود را اعلام می‌کند و موقتا کارتی برای او صادر می‌شود که می‌تواند امور درمانی خود را توسط آن پیگیری کند.

همتی افزود: البته اگر فرد دفترچه هم به همراه داشته باشد کارهایش انجام می‌شود. درمانگاه توسط سیستم نرم افزاری به داروخانه و آزمایشگاه همان مرکز متصل است و وقتی به داروخانه برود دارویش آماده است و می‌تواند آن را تحویل بگیرد.

وی با بیان اینکه بتدریج این امکان را در تمام مراکز درمانی سراسر کشور فراهم خواهیم کرد گفت: با توسعه این برنامه و استقرار کامل سیستم نرم افزاری درآینده همه مراکز و داروخانه‌های ما به یکدیگر متصل شده و دفترچه های بیمه فعلی حذف خواهند شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
آیا شخص هم می تواند به پرونده خود دسترسی داشته باشد؟ مثلا اگر خواست بفهمد در نسخ قبلش چه بوده چکار می کند ؟ آیا اگر رفت شهرستان و دارویش تمام شده بود پزشک شهرستانی می تواند بفهمد که چه دارویی مصرف می کرده که تداخل دارویی پیش نیاید ؟
چند تا خوبی داره یکی اینکه حق فنی داروخانه ها شاید حذف بشه طرف میره دارو رو میریزه تو سبد بعد حق فنی هم میگیره
دوم دست خط برخی پزشک هاست
سوم اینکه راحت تر میشه برنامه ریزی کرد و سوابق بیماری هم راحت تر ذخیره میشه
پاسخ ها
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
آخه بنده خدا فقط حق فنی 1000 تومنی داروخونه ها رو می بینی؟ آزمایشگاه ها همین الانش حق فنی بیشتری میگیرن که نه تو دفترچه مینویسن و نه فاکتور بهت میدن ونه خبر داری، دفعه بع رفتی حتما بپرس! تازه دکتر آزمایشگاه رو هیچ وقت نمیبینی که ازش راهنمایی وسوال بپرسی!،
درحال حاضر و متاسفانه ، دفترچه بيمه تامين اجتماعي نقش دفترچه يادداشت رو داره و ديگر هيچ !!
و روش پرداخت هزینه توسط بیمه های تکمیلی بر اساس تحویل برگه دفترچه بیمه تامین اجتماعی به چه صورتی میشه ؟
صرف نظر از مزیت هایی که داراست، با مشکل عدم دسترسی بیمار به نسخه نوشته شده اش مواجه است. تمام بیماران حق این را دارند که بدانند در نسخشان چه داروهایی نوشته شده است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار