بازدید 6818

حریق اتوبوس در آزادراه قزوین ـ رشت

رئیس پلیس راه استان قزوین از حریق یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از سمت رشت به سمت قزوین در حال تردد بوده است، خبر داد و اظهار کرد: این حادثه در کیلومتر 47 باند جنوبی رخ داده است.
کد خبر: ۶۰۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱ 22 July 2016
رئیس پلیس راه استان قزوین از حریق یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از سمت رشت به سمت قزوین در حال تردد بوده است، خبر داد و اظهار کرد: این حادثه در کیلومتر 47 باند جنوبی رخ داده است.

نصرالله بیگلری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از حریق یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از سمت رشت به سمت قزوین در حال تردد بوده است، خبر داد و اظهار کرد: این حادثه در کیلومتر 47 باند جنوبی رخ داده است.

وی ادامه داد: این خودرو از ناحیه عقب (داخل موتور) دچار حریق و آتش‌سوزی شده و شعله‌های آن به داخل اتوبوس سرایت کرده که مأموران پلیس راه بلافاصله در محل حادثه حضور پیدا کردند.

رئیس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: این حادثه ساعت 16 و 30 دقیقه امروز رخ داده و با کمک مأموران پلیس راه این استان تمام مسافران اتوبوس دچار حریق از محل خارج شده و در این راستا هیچ‌گونه تلفاتی در برنداشته است.

بیگلری با بیان اینکه مأموران آتش‌نشانی هم‌اکنون در محل حادثه حضور دارند، اضافه کرد: اتوبوس مسافربری به دلیل نقص فنی دچار حریق شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در حال حاضر تردد در باند شمالی و جنوبی روان است، مطرح کرد: همچنین ترافیک روان بوده و این اتوبوس در منتهاالیه سمت راست قرار دارد.

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به حادثه انفجار یک دستگاه تریلی حامل مهمات در اتوبان قزوین ـ زنجان نزدیک به شهر تاکستان که روز گذشته 31 تیر ماه سال جاری رخ داده بود، یادآور شد: در این حادثه به دلیل اینکه باند شمالی و جنوبی بسته بود هیچ آسیب و اتفاقی رخ نداد.

بیگلری تصریح کرد: یکی از نیروی‌های پلیس راه استان قزوین در حادثه انفجار یک دستگاه تریلی حامل مهمات روز گذشته دچار آسیب جزئی از ناحیه مهره‌های کمر شده که هم‌اکنون حال جسمی او مناسب است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار