بازدید 3887

احتمال حضور شرکای خارجی زنجانی در ایران

وکیل مدافع زنجانی از قوت گرفتن احتمال حضور شرکای خارجی متهم نفتی به منظور تودیع وثیقه در ایران خبر داد.
کد خبر: ۶۰۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹ 22 July 2016
وکیل مدافع زنجانی از قوت گرفتن احتمال حضور شرکای خارجی متهم نفتی به منظور تودیع وثیقه در ایران خبر داد.

رسول کوهپایه‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرگزاری آنا با اشاره به آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی با بیان اینکه موکلش طبق قانون می‌تواند با تودیع وثیقه آزاد شود، اظهار کرد: این قضیه هم از سوی مسئولان قضایی اعلام شده و هم قانون نسبت به تبدیل قرار بازداشت کسانی که بیش از دو سال از بازداشت موقتشان می‌گذرد، صراحت دارد و ما نیز این قضیه را به جد پیگیری می‌کنیم تا امکان تبدیل قرار و تودیع وثیقه فراهم شود.

وی به سفر اخیر خود به خارج از کشور و دیدار با شرکای خارجی زنجانی اشاره کرد و افزود: در این سفر با شرکای خارجی موکلم دیدار کردم و قوانین ایران و وضعیت موجود موکل را برای شرکای زنجانی توضیح دادم. این افراد قبلاً با زنجانی روابط کاری و تجاری داشتند و اکنون نیز در آزادی زنجانی و ادامه روابط کاری و تجاری با وی ذی‌نفع هستند.

وکیل مدافع زنجانی ادامه داد : شرایط به گونه‌ای پیش رفته که شرکای موکلم احساس می‌کنند آزادی وی می‌تواند منافع آنها را تأمین کند. وگرنه به منظور تودیع وثیقه برای زنجانی پیش قدم نمی‌شدند. برای شرکای زنجانی توضیح دادم در صورت تودیع وثیقه چه اتفاقی می‌افتد تا اینکه نهایتاً با صراحت اعلام کردند توانایی و آمادگی لازم برای تودیع وثیقه را دارند. آنها نحوه تودیع وثیقه را سوال کردند که اعلام کردم منتظر فک قرار بازداشت موقت طبق قانون و تعیین میزان وثیقه هستیم.

کوهپایه‌زاده توضیح داد: جزئیات این جلسه و آمادگی شرکای خارجی زنجانی برای تودیع وثیقه را را طی لایحه‌ای به مرجع ذی‌صلاح قضایی نوشته و اعلام کردم اگر صلاح است این افراد به ایران بیایند و مستقیماً با مراجع قضایی بری تودیع وثیقه، مذاکره کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار