بازدید 4650
گزارش

تغییرات تشریفاتی در استقلال؟مدیر معزول گزینه معاونت شد!

مدیر برکنار شده روابط عمومی استقلال که در فصل گذشته موجب شکاف بین باشگاه و برخی رسانه ها شده بود ، حالا هم دست از حضور در تمرینات استقلال برنداشته و روز گذشته به همراه پندار توفیقی (فامیل امیررضا خادم) که هنوز مشخص نیست وی هم بعد از برکناری از جمع اعضای هیات مدیره چه سمتی در استقلال دارد ، در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی حاضر شد و با بازیکنان و کادر فنی این تیم صحبت می‌کرد.
کد خبر: ۶۰۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 22 July 2016
با وجود برکناری مدیریت روابط عمومی استقلال ، محمود رضا بابایی در تمرینات این تیم با همراهی پندار توفیقی رفت و آمد می کند تا شائبه فرمالیته بودن این عزل یا کناره گیری مطرح شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در هفته ای که گذشت، خبر جا به جایی در راس روابط عمومی باشگاه استقلال شاید مهمترین اتفاق در تشکیلات مدیریتی این باشگاه بود اما به نظر نمی‌رسد کنار رفتن بابایی و روی کار آمدن محمدحسین زرندی خیلی جدی باشد و بیشتر یک اتفاق نوعی تصمیم تشریفاتی است زیرا حضور بابایی در تمرینات اخیر تیم استقلال با همراهی پندار توفیقی نشان می‌دهد این باشگاه همچنان با او کار دارد! 

مدیر برکنار شده روابط عمومی استقلال که در فصل گذشته بازیکنان استقلال را ممنوع المصاحبه کرده بود و در واقع پل ازتباطی باشگاه مردمی استقلال را با رسانه‌ها قطع کرده بود حالا بعد از برکناری هم دست از حضور در تمرینات استقلال برنداشته و روز گذشته به همراه پندار توفیقی که هنوز مشخص نیست وی هم بعد از برکناری از جمع اعضای جدید هیات مدیره ، چه سمتی در استقلال دارد در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی حاضر شد و با بازیکنان و کادر فنی این تیم صحبت می‌کرد.

شنیده‌ها حاکی است مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند از بابایی در پست معاونت باشگاه استفاده کنند و در واقع او را ارتقا دهند! و با این حساب این جا به جایی نه به خاطر حُسنِ خدمت زرندی بلکه به خاطر ارتقای شغلی بابایی صورت گرفته است!
این در حالی است که حضور بابایی در راس روابط عمومی باشگاه استقلال باعث ایچاد تنش بین برخی رسانه ها و باشگاه استقلال شده بود و اصلا همین عدم تعامل او و رسانه ها باعث تشدید حاشیه های استقلال در فصل گذشته شد. چه بسا اگر بابایی طبق وظیفه تعریف شده خود کمی تعامل با رسانه ها را در دستور کار قرار می داد، حاشیه های اطراف باشگاه ، به تیم سرایت نمی کرد و استقلال در نیم فصل دوم فصل قبل هفته به هفته در باتلاق حاشیه فرو نمی رفت.

حال که پس از سال ها تیم استقلال جان گرفته و با کادرفنی جوان و مهره های کارآمد موجب امیدواری هوادارانش شده، بهتر است مدیران باشگاه نیز اصلاحاتی را در روش های خود به وجود بیاورند تا آرامش به تیم بازگردد و کوچکترین مسئله ای مانند گذشته باعث ضربه پذیری تیم نشود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی