بازدید 7255

بازی اعراب در زمین رژیم صهیونیستی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه مقامات عربی با فضاسازی و جنگ تبلیغاتی به دنبال فرافکنی در قبال ایران هستند، گفت: این اقدامات در راستای انحراف افکار عمومی منطقه صورت می گیرد، البته مردم منطقه به نقش اعراب در حمایت از تروریسم آگاه هستند.
کد خبر: ۶۰۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 19 July 2016
محمدابراهیم رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اتهام زنی دبیر کل اتحادیه عرب درباره نقش ایران در ایجاد تفرقه میان کشورهای اسلامی، گفت: مقامات عربی، جمهوری اسلامی را به ایجاد تفرقه در کشورهای اسلامی و منفعت طلبی رژیم صهیونیستی از این مسئله متهم می کنند، این در حالی است که کشورهای عربی سالیان بسیاری است که در راستای اهداف صهیونیست ها حرکت می کنند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متأسفانه عربستان سعودی ها تمام برنامه ریزی خود را برای ایجاد یک جبهه ضد ایرانی در کشورهای عربی صورت داده و اظهارات مقامات این کشورها برگرفته از رویکرد سعودی ها در قبال ایران است.

وی افزود: عربستان در چند سال اخیر حتی به کشورهای عرب زبان نیز رحم نکرده و شاهد هستیم که امروز کشورهایی ماندن عراق، سوریه و یمن دچار بحران های امنیتی و جنگ هستند، از این رو قطعا رژیم صهیونیستی از استراتژی جمهوری اسلامی در قبال منطقه خوشنود نیست، بلکه از همراهی و همکاری اعراب و عربستان در پوست خود نمی گنجد.

رضایی با اشاره به مواضع ثابت و مسنجم جمهوری اسلامی در قبال مسائل منطقه ای و رژیم صهیونیستی، گفت: مواضع و سیاست های ایران همواره در دهه های اخیر یکسان و ثابت بوده و این مقامات عربی هستند که رویکردشان نسبت به مقاومت، منطقه و مقابله با رژیم صهیونیستی تغییر کرده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه مقامات عربی با فضاسازی و جنگ تبلیغاتی به دنبال فرافکنی در قبال ایران هستند، گفت: این اقدامات در راستای انحراف افکار عمومی منطقه صورت می  گیرد، البته مردم منطقه به نقش اعراب در حمایت از تروریسم آگاه هستند.

 دبیرکل اتحادیه عرب مدعی شد سیاست های ایران، وحدت اسلامی را مورد هدف قرار گرفته و زمینه ساز نزاع شیعه و سنی است
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم