بازدید 4027

خداحافظی ناگهانی دو قهرمان ملی کشورمان به خاطر پول!

دارنده نشان طلای بازی‌‌های آسیایی اینچئون گفت: قطعا بعد از المپیک برزیل تصمیم می‌گیریم که یا هر دوی ما از دنیای قهرمانی خداحافظی کنیم یا ادامه دهیم.
کد خبر: ۶۰۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 17 July 2016
قهرمان بازی‌های آسیایی در رشته ووشو این روزها به دلیل کم اهمیتی که به قهرمانان این رشته می شود به شدت گلایه مند است.
به گزارش تابناک ورزشی، محمد سیفی به همراه همسرش مهسا جاور از جمله قهرمانان کشورمان هستند که با بضاعت کم برای موفقیت ایران تلاش می کنند اما ظاهرا مسئولان به جای توجه به چنین ورزشکارانی وقت خود را صرف امور سایر ورزشکاران می کنند.
محسن محمد سیفی در مورد دلیل خداحافظی احتمالی از دنیای قهرمانی، گفت: تصمیم گرفته‌ام که شهریور ماه مراسم عروسی‌ایم را برپا کنم و با شرایط فعلی برگزاری این مراسم هزینه بسیار زیادی برایم دارد. حالا امروز با شرایط مالی که دارم، نمی‌دانم که دیگر در دنیای قهرمانی می‌توانم ادامه بدهم یا خیر، چرا که واقعا شرایط مالی خوبی ندارم.

وی در ادامه افزود: سال گذشته در مسابقات قهرمانی جهان مدال طلا کسب کردیم و هنوز پاداش آن را به ما نداده‌اند. از طرفی بدهی و قرض‌هایم برای مراسم عروسی آزارم می‌دهد و احتمالا ناچارم برای بهتر شدن شرایط زندگی از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم و به سمت کارهای اقتصادی بروم، اما باز هم می‌گویم بعد از مراسم عروسی با همسرم در مورد این موضوع تصمیم‌گیری خواهیم کرد و ان‌شاءالله به نتیجه می‌رسیم. اگر در تیم ملی بودم مثل همیشه تمرین می‌کنم و بهترین مدال را می‌گیرم اگر نبودم عطای ووشو را به لقایش می‌بخشم.

دارنده نشان طلای بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: مشکل اصلی من تنها شرایط مالی است. کل جوائزی که از بازی‌های آسیایی گوانگجو تا به امروز دریافت کرده‌ام را جمع کرده‌ام و با آن تنها یک واحد آپارتمان خریده‌ام، حالا مانده‌ام بعد از این چطور باید زندگی کنم. چطور باید شرایط سخت زندگی را سپری کنم.

سیفی در ادامه از حقوقی که در تیم ملی دریافت می‌کند، گفت: اردوی تیم ملی ماهیانه یک میلیون تومان به ما حقوق می‌دهد آن هم تازه یک سال است چنین مبلغی را دریافت می‌کنیم. قبل از آن ماهیانه 500 هزار تومان حقوق دریافت می‌کردیم. زمانی که مجرد بودم زندگی می‌گذشت، اما حالا دیگر وارد یک زندگی مشترک شدم و نمی‌توانم با این شرایط زندگی کنم.

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد مشورتی که قرار است بعد از المپیک با همسر خود داشته باشد، گفت: مهسا جاور همسرم قرار است در المپیک برزیل در رشته قایقرانی حضور داشته باشد و فعلا تمرکز ما روی این موضوع است. در مورد خداحافظی از دنیای قهرمانی فعلا نمی‌خواهیم تصمیم جدی بگیریم. قطعا بعد از المپیک برزیل تصمیم می‌گیریم که یا هر دوی ما از دنیای قهرمانی خداحافظی کنیم یا ادامه دهیم. قطعا پس از پایان مراسم عروسی در مورد این موضوع تصمیم‌گیری خواهیم کرد. فعلا که با شرایطی که داریم کار کردن بسیار سخت است.

دارنده نشان طلای بازی‌های آسیایی اینچئون در ادامه عنوان کرد: 4 تا 5 ماه باید در اردوها به دور از خانواده باشیم و ماهی یک میلیون تومان حقوق می‌خواهیم دریافت کنیم. تازه اگر بتوانیم مدال قهرمانی کسب کنیم حالا حالاها باید منتظر دریافت پاداش‌مان باشیم اما ما نمی‌گوییم چرا پاداش‌ها را نمی‌دهد اما وقتی این پاداش‌ها پرداخت می‌شود دیگر تاثیری در زندگی ما ندارد.

وی در پایان صحبت‌های خود از شرایطی که در اردوی تیم ملی در چین داشت، گفت: با بهترین‌های دنیا در اردوی مشترکی که در چین برگزار شد به همراه رامین موحدیان و امیر فضلی حضور داشتیم. در این اردوها تیم منتخب شیان یکی از شهرهای چین تمرین کردیم و با نفرات تیم ملی چین نیز تمرینات خوبی را داشتیم. بهره زیادی از این اردوهای مشترک بردیم و به نظرم تجربیات جدیدی را نیز کسب کردیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی