بازدید 9390
۵

محل انفجار در شهران ریزش کرد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از انسداد مسیر جنوب به شمال بلوار اصلی شهران در پی نشست زمین در همان محدوده‌ی حادثه‌ی شهران خبر داد.
کد خبر: ۶۰۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳ 13 July 2016
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از انسداد مسیر جنوب به شمال بلوار اصلی شهران در پی نشست زمین در همان محدوده‌ی حادثه‌ی شهران خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی در گفت و گو با ایسنا، در این باره گفت: بعدازظهر امروز نشست زمین در محدوده‌ای که چندی پیش حادثه شهران رخ داده بود سبب انسداد مسیر تا اطلاع ثانوی شد.

وی با بیان اینکه نشست زمین در همان نقطه‌ای که پیش از این حادثه شهران رخ داده بود رخ داده است خاطرنشان کرد: در پی این حادثه عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در همان محل حاضر شده و اقدام به انسداد موقت مسیر جنوب به شمال بلوار کوهسار از بزرگراه آبشناسان کردند.

وی درباره اینکه انسداد مسیر تا چه زمانی ادامه خواهد داشت اظهار کرد: پیش‌بینی ها این است که حداکثر تا 72 ساعت این مسیر مسدود بوده و تردد از مسیرهای جایگزین انجام شود.

به گفته مرادی در حال حاضر عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حضور دارند.

به گزارش ایسنا، عمق نشست زمین در این محدوده حدود 30 سانتی‌متر است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
با سلام. همون شبی که اخبار تلویزیون داشت نحوه پر کردن گودال به اون عمق با کمپرسی را نشون میداد هر آدم فنی متوجه میشد که قطعا نشست میکنه. کجای دنیا کامیونی گودال محل تردد ماشین آلات رو بدون کوبیدن پر میکنند؟ تمام کارها تو این کشور همینطوره. کافیه یه زلزله یا یه سیل تو تهران بیاد که عمق فاجعه برای همه مردم دیگر استانهامون عیان شه. چون تو تهران قطعا کسی زنده نخواهد ماند
قالیباف دوستت داریم!!! مدیر خلبان همه چی تمومه !!!
لطفا چهارتا عکاس استخدام کنید . حداقل از تهران عکس تهیه کنید . این که شده سایت کپی پیست . یک سایت خبری بریم همه را دیدیم . همه فقط کپی می کنید
تهران یا شهران یا مهران
واقعا فاجعه است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست