بازدید 5480
۴

۳ ملی‌پوش والیبال از ترکیب تیم ملی برای المپیک خط خوردند

رائول لوزانو سرمربی تیم ملی ایران دو هفته قبل اسامی 20 بازیکن را به عنوان فهرست اولیه شرکت در این رقابت‌ها اعلام کرده بود اما پس از پایان لیگ جهانی، 16 بازیکن در تمرینات تیم الف حضور داشتند تا از میان آنها 12 والیبالیست المپیکی معرفی شود.
کد خبر: ۶۰۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ 12 July 2016
سه‌شنبه و پس از پایان تمرین نوبت صبح تیم ملی، لوزانو به بازیکنان اعلام کرد که فرهاد ظریف، آرمین تشکری و علیرضا مباشری هم از این تیم خط خورده‌اند و در لیست نهایی برای المپیک جایی نخواهند داشت.
به گزارش تابناک ورزشی، به این ترتیب 13 بازیکن در اردو باقی مانده‌اند که از بین آنها یک نفر دیگر در روزهای آینده کنار گذاشته می‌شود.
سعید معروف، مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، مصطفی شریفات، امیر غفور، شهرام محمودی، محمدجواد معنوی نژاد، حمزه زرینی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور و مهدی مرندی 13 ملی پوشی هستند که در حال حاضر در اردو حضور دارند.
ظریف پس از خط خوردن از تیم ملی اردو را ترک کرد اما مباشری و تشکری به تیم ب می‌پیوندند تا در صورت صلاحدید کادر فنی در رقابت‌های کاپ آسیا از آنها استفاده شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
با توجه به پست هاشون به نظر میرسه از بین از بین زرینی و قائمی و عبادی پور یکی خط میخوره که به نظرم لوزانو منتظره ببینه قائمی میرسه یا نه اگه قائمی اوکی باشه زرینی رو خط میزنه
بجای زرینی باید تشکری رو می برد
زرینی و مرندی رو حذف میکردن واجب تر می بود
ای کاش جوانی مثل معنوی نژاد رو هم می برد که اینده والیبال ایران با سن کم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار