بازدید 3889
۴

نصب دوربین های مداربسته در مجموعه کاخ گلستان

عملیات نصب و راه اندازی سیستم های دوربین های مدار بسته و کنترل الکتریکی با هدف ارتقا ضریب امنیتی و حفاظت ، در مجموعه جهانی کاخ گلستان آغاز شد.
کد خبر: ۶۰۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱ 11 July 2016
نصب دوربین های مداربسته در مجموعه کاخ گلستانعملیات نصب و راه اندازی سیستم های دوربین های مدار بسته و کنترل الکتریکی با هدف ارتقا ضریب امنیتی و حفاظت ، در مجموعه جهانی کاخ گلستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کاخ گلستان، مدیر مجموعه جهانی کاخ گلستان با اعلام این خبر  گفت: نصب دوربین های مدار بسته در قالب دوربین های ثابت و چرخشی با مطالعات کارشناسی، بررسی،  آسیب شناسی و تهیه نقشه تاسیسات الکتریکی و حفاظتی، صورت گرفته است.

مسعود نصرتی با تاکید بر حفاظت الکترونیکی در کنار ایجاد امنیت فیزیکی و  با اشاره به ثبت جهانی کاخ گلستان از تلاش کارشناسان و مسئولان مجموعه در ارتقاء کمی و کیفی این کاخ خبر داد و افزود: با اتمام فاز نخست این عملیات محوطه مجموعه از سوی اتاق کنترل قابل حفاظت خواهد بود.

وی عملیات بهسازی و ایمن سازی تاسیسات برقی این مجموعه در۱۱ مرحله  عملیاتی را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مجموعه عنوان کرد و گفت:  این اقدامات شامل تعمیر اساسی و راه اندازی ژنراتور قدیمی مجموعه، ساخت سلول برق اتوماتیک، خرید و نصب تانکر ۱۰۰۰ لیتری به عنوان منبع ذخیره سوخت، سرویس اساسی کلید های هوایی اصلی مجموعه، ساخت تابلوی برق موزه اصلی، ساخت سینی داخلی تابلوی برق روشنایی شب، بهینه سازی و ایمن سازی تونل های تاسیساتی در قالب هدایت اصولی و ایمن کابل های برق و .... بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
يعني تا حالا نداشته؟؟؟؟؟؟!!!!!!
مگه تاحالا نبود!!!!!!
اهمیت خبری این موضوع چی بود ؟!!!!
سال ها قبل باید انجام می شد نه الان!
با سلام
لطف فرموده تکنولوزی منحصر بفرد این شرکت رابه مدیران موزه گلستان اطلاغ دهید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار