بازدید 35818
بسته خبری «تابناک»؛

شباهت احمدی نژاد به رونالدو!/ ادعای کدورت صالحی از رئیس جمهور/ پیام آمریکایی‌ها برای مبادله 4 دیپلمات/ روایت هاشمی از مسابقه مخالفان برجام!

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«بذل و بخشش سکه های احمدی نژاد توسط وزیر»،« شرط فراکسیون امیدبرای نامزدهای شورای نگهبان »،«نظر رهبر انقلاب درباره ریش پروفسوری»،«شرط یک اصولگرا برای حمایت از روحانی»و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۰۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵ 11 July 2016

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

 

ادعای کدورت صالحی از رئیس جمهور

زیباکلام گفت: وقتی به همکاران و بستگان دوروبرم نگاه می‌کنم کسی را به خاطر نمی‌آورم که گفته باشد به دلیل قانون روادید در آمریکا که پس از برجام تصویب شده به من ویزا ندادند و یا مدعی باشد که قبل از برجام می توانستیم راحت تر به کشورهای خارجه برویم.اگر آقای صالحی درست می گوید و شواهد نشان می دهد که چیزی علیه ما در حال پخته شدن است چرا نمی گویند که برای چه چنین چیزی اتفاق افتاده است؟ اگر آقای صالحی نبودن قطعا هجمه‌ها به برجام از این هم سنگین تر می شد.ما باید به دکتر صالحی بگوییم اگر شما مطمئن هستید که غربی‌ها جریانی را علیه ما به راه اند خیلی قرص و محکم نشان دهید این جریان چیست؟ به هر حال آقای دکتر صالحی از رئیس‌شان یعنی آقای روحانی کدورت دارند اما مهم این است که به خاطر یک دستمال قیصیریه را آتش نزنند. ممکن است صالحی به خاطر این کدورت حق داشته باشد چون این رئیس جمهور بود که ابتدا به او حمله کرد اما راه نشان دادن این دلخوری، این نیست. عصر ایران این خبر را منتشر کرد.


بذل و بخشش سکه های احمدی نژاد توسط وزیر

حمید رضا حاجی بابایی نماینده مجلس شورای اسلامی در رابطه با دریافت حقوق های غیر متعارف در دولت نهم،‌دهم و یازدهم اظهار کرد: به طور حتم اگر مسئوولان واقعا می خواهند که به حقیقت ماجرا در موضوع پرداخت حقوقهای غیر متعارف پی ببرند و عدالت اجرایی شود باید بدون هیچگونه واهمه و ترسی در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی پیرامون اخبار منتشر شده درباره دریافت 100 سکه از رئیس جمهوروقت در زمان حضور در وزارت آموزش و پرورش گفت: در دولت دهم به عنوان نشان پاداش به برخی از وزیران هدایایی اهدا شد که بنده نیز مشمول پاداش 100 سکه شدم که تنها این هدیه مختص به من نبود. وی تاکید کرد: بنده این 100 سکه را به نیم سکه تبدیل و در بین همکاران خود تقسیم کردم. میزان این خبر را منتشر کرد


شهادت باهنر به نفع رحیمی!

محمد رضا باهنر گفت: «رحیمی ( با هماهنگی ) مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان از فردی که خواهان کمک به مجلس بود گرفت و تمام آن را خرج امور تبلیغات نمایندگان مجلس کرد و در این وجه که آن پول بین نماینده ها تقسیم شده بود هیچ تردیدی ندارم.» باهنر افزود: اینکه کسی تصور کند آقای رحیمی از آن مبلغ سوءاستفاده شخصی کرده ، ظلم به او کرده است. شهادت می دهم و شهادت هم داده ام که رحیمی از آن مبلغ استفاده شخصی نکرده است. مثلث آنلاین این خبر را منتشر کرد.


شباهت احمدی نژاد به رونالدو!

حمیدرضا ترقی در واکنش به شبیه‌سازی‌هایی که بین احمدی‌نژاد و رونالدو بازیکن تیم ملی پرتغال می‌شود، مبنی بر اینکه رئیس جمهور سابق نیز مانند این بازیکن می‌تواند جریانی را از بیرون هدایت کند، گفت: بنده به طور کل طرح موضوع وارد شدن احمدی‌نژاد به وادی انتخابات 96 را رد می‌کنم. عضو حزب موتلفه با بیان اینکه ربط هر موضوعی به انتخابات ریاست جمهوری درست نیست اظهار داشت: برخی از هر فضایی برای مطرح کردن موضوع انتخابات 96 و رقیب جلوه دادن احمدی‌نژاد استفاده می‌کنند.وی با تاکید بر اینکه این تلاش‌ها کاملا واهی است تصریح کرد: چنین اقداماتی تنها با هدف به جریان انداختن زود هنگام انتخابات و تاثیرگذاری بر فضای کشور و منحرف کردن افکار عمومی جامعه از مشکلات فعلی است.ترقی با اشاره به این مسئله که امروز برخورد با مفسدانی که فیش‌های حقوقی کلان دریافت می‌کنند مهم‌ترین دغدغه مردم است، اظهار داشت: این در حالی است که برخی افراد با مطرح کردن موضوعات جانبی به دنبال منحرف کردن افکار عمومی هستند.عضو حزب موتلفه در ادامه گفت: پرداختن به موضوع احمدی‌نژاد یک موضوع انحرافی است و آن را بازی در پازل اصلاح‌طلبان می‌دانم و خیلی نباید به ابعاد این موضوع توجه شود. باشگاه خبرنگاران این خبر را منتشر کرد.


شرط فراکسیون امیدبرای نامزدهای شورای نگهبان

محمود صادقی در خصوص جلسه هیات رئیسه فراکسیون امید گفت: در جلسه امروز آقایان صادقی و موسوی نامزدهای حقوقدان شورای نگهبان حضور یافتند.نماینده مردم تهران در خصوص رایزنی‌های اعضای هیات رئیسه فراکسیون امید با این افراد، گفت: در این جلسه اعضای هیأت رئیسه دیدگاه‌هایشان را در مورد انتظاراتشان از حقوقدانان شورای نگهبان را مطرح کردند.وی ادامه داد: فراکسیون امید معتقد است حقوقدانان شورای نگهبان باید جایگاه این شورا را در قانونگذاری ارتقا دهند. علاوه بر این یکی از وظایف شورای نگهبان تطابق مصوبات مجلس با شرع و قانون است و فراکسیون امید معتقد است باید به حقوق اساسی مردم به ویژه در اصول مندرج در قانون اساسی در تائید قوانین مصوب مجلس توجه شود.عضو هیات رئیسه فراکسیون امید تصریح کرد: همچنین فراکسیون امید معتقد است باید شورای نگهبان احراز صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس و نامزدهای ریاست جمهوری را طبق قانون و حقوق افراد و مستقل از فشارها بررسی کند.وی ادامه داد: در جلسه مشترک به نامزدهای شورای نگهبان اعلام شد فرآیندهای مبهمی در بحث احراز صلاحیت‌ها وجود دارد و انتظار ما از اعضای جدید شورای نگهبان، تلاش برای اصلاح این فرآیندها است.صادقی همچنین از انتخاب گزینه‌های نهایی فراکسیون امید به عنوان حقوقدان شورای نگهبان خبر داد. مهر این خبر را منتشر کرد.


چرا داعش اعضایش را اعدام می‌کند؟

داعش طی چند روز گذشته ده ها تن از نیروی خود را اعدام کرده است. خبرگزاری شام تایمز، در گزارشی نوشت: منبعی در شهر رقه مرکز استان رقه (پایگاه اصلی داعش در شمال سوریه) اعلام کرد: داعش نیروهای اعدامی خود را به تلاش برای فرار از سوریه به عراق و از آنجا به ترکیه برای نجات جان خود از حملات ارتش سوریه متهم کرده بود.این منبع خاطر نشان کرد: مردم شهر رقه هر روز صدای تیراندازی را در اماکن استقرار نیروهای داعش می شنوند و می گویند که تاکنون بیش از 70 داعشی به اتهام تلاش برای فرار از سوریه اعدام شده اند.مردم شهر رقه می گویند که قاضی داعش در شهر رقه مجوز اعدام نیروهای فراری این گروه تروریستی را صادر کرده است.مردم عادی هم اگر بخواهند از شهر رقه فرار کنند، اعدام می شوند. العالم این خبر را منتشر کرد

افشاگری به سبک قاسم‌خانی
محراب قاسم‌خانی عکس و ادرس صفحات برخی از افراد که به پیج پایت، بازیکن تیم ملی فرانسه حمله کرده‌ و فحاشی کرده‌اند را در صفحه شخصی خود معرفی کرده است.
دوشنبه

بنز خواستار تغییر ساختار خودروسازان ایرانی شد
علی علی‌لو ، رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صنعت خودرو در مجلس نهم رانت و دولتی بودن را دو عنصر آسیب رسان به صنعت خودرو کشور دانست و گفت: شرکت بنز اعلام کرده تا زمانیکه شاکله مدیریتی صنعت خودرو ایران اصلاح نشود با شرکت های ایرانی قرارداد نمی بندد.تسنیم این خبر را منتشر کرده است.

پیام آمریکایی‌ها برای مبادله 4 دیپلمات
جواد کریمی قدوسی درباره آخرین وضعیت پرونده 4 دیپلمات ربوده شده در لبنان، گفت: در شرایط کنونی چند دلیل قطعی و محکم برای زنده بودن چهار دیپلمات و اسارت آن ها در زندان های رژیم صهیونیستی وجود دارد.  نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، از پیغام آمریکایی ها به نیروهای حزب الله برای مبادله چندین تبعه آمریکایی و فرانسوی با دیپلمات های ربوده شده خبر داد و گفت: مقامات آمریکایی در پیغام خود اعلام کرده اند که برای مذاکره به منظور تبادل این دو گروه آمادگی دارند، البته بخشی از این مسائل به صورت رسمی در رسانه ها مطرح شده است، به ویژه آنکه اخیر سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد که خود مسئول پیگیری آزادسازی دیپلمات های ربوده شده است.خانه ملت این خبر را منتشر کرد.

آگهی فروش حیاط مدرسه

دوشنبه


نظر رهبر انقلاب درباره ریش پروفسوری
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین فلاح‌زاده عضو دفتر استفتائات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و رئیس مرکز موضوع‌شناسی احکام فقهی- به پرتکرارترین سؤالات مطابق با فتاوای حضرت‌ آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای پاسخ داده است که یکی از آنها در ادامه می‌آید:

حکم تراشیدن ریش یا قسمت­‌هایی از گونه یا ریش پروفسوری چیست؟

تراشیدن با تیغ یا وسایل و ماشین­‌هایی که مثل آن می­‌تراشند بنا بر احتیاط جایز نیست اما اصلاح گونه­‌ها و زیر گلو اشکالی ندارد و ریش به اصطلاح پروفسوری بنابر احتیاط جایز نیست.



الهام چرخنده امروز چادر هدیه می‌دهد
الهام چرخنده گفت: امروز و به مناسبت روز عفاف و حجاب ساعت 17 در میدان جمهوری با حضور جمع عظیمی منتظر حضور بانوان ایرانی هستیم. وی افزود: فکر می کنم این گردهمایی یک فضای دوستانه و تاثیر گذار برای تمام بانوان ایرانی است و البته نه فقط برای بانوان محجبه بلکه برای تمام بانوان، چراکه من فکر می کنم حیا ، غیرت و عفاف و حجاب فقط مختص بانوان چادری نیست همه ما زنان ایرانی از یک پیکره هستیم و امروز ساعت 17 در میدان جمهوری با هم بیعت می کنیم. این بازیگر ادامه داد: برای دختران کودک برنامه های زیادی در نظر داریم و فضای خیلی خوبی را برایشان در نظر گرفته و هدایای فرهنگی را به آنها هدیه می کنیم. چرخنده خاطرنشان کرد: 1000 چادر آماده کرده ایم تا بانوانی که امروز تصمیم دارند چادری شوند به آنها هدیه کنیم ، به نظرم فضایی که امروز ایجاد می شود فضای بسیار خوب و متنوعی است و بسیار خوشحال می شوم بانوان ایرانی را در آنجا ببینم پس همه آنها را به این گردهمایی دعوت می کنم.میزان این خبر را منتشر کرده است.


احمدی نژاد با مشایی می آید

احمد سالك، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، درباره نگاه اصولگرایان به تحرکات انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد تأکید کرد: شورای نگهبان درباره احمدی‌نژاد تصمیم می‌گیرد. احمد سالك، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، درباره نگاه اصولگرایان به تحرکات انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد تأکید کرد: شورای نگهبان درباره احمدی‌نژاد تصمیم می‌گیرد؛ گرچه نباید در انتخابات ریاست‌جمهوری ریسک کرد و حتما باید کسی حمایت شود که بیشترین شانس پیروزی را دارد اما احمدی‌نژاد می‌گوید «بیایم با مشایی می‌آیم» که اشکال اصلی همین‌جاست. از‌این‌رو بعید است اجماعی در جریان اصولگرا برای حمایت از احمدی‌نژاد اتفاق بیفتد. روزنامه شرق این خبر را منتشر کرد


روایت رئیس قوه قضائیه از برنامه امریکایی ها پس از برجام

آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی با اشاره به اینکه باید «تمام آنچه که برای تقویت توان دفاعی کشور لازم است انجام دهیم» و با تاکید بر ضرورت حفظ هوشیاری در مقابل ادعاها و توقعات غربی ها بویژه آمریکا گفت: پیش بینی ها و هشدارهای مقام معظم رهبری به خوبی نشان داد که مشکل آمریکایی ها بحث هسته ای کشور نیست و اگر در بحث هسته ای به توافقی برسیم آن وقت موضوع حقوق بشر به میان می آید؛ بعد به سراغ توان موشکی ایران می روند، وجود شورای نگهبان را نفی می‌کنند و در آخر هم چه بسا بگویند در این نظام کسانی باشند که ما می گوییم. روابط عمومی قوه قضاییه این اظهارات را منتشر کرده است.


گلایه وزیر احمدی نژاد از دولت روحانی

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و وزیر اسبق علوم ، در پاسخ به سوالی پیرامون نوع برخورد دولت با حقوق‌بگیران نجومی اظهار داشت: اینکه دولت این برخورد را شروع کرده و رئیس‌جمهور و معاون اولش دستوراتی را نسبت به این قضیه داده‌اند، جای تشکر دارد اما از اینکه دیرهنگام به این کار مبادرت کرده‌اند گلایه‌مندیم.فارس این خبر را منتشر کرده است.


روایت هاشمی از مسابقه مخالفان برجام

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از مسئولین، مدیران و کار‌شناسان حوزه رسانه و صنعت، گزارش‌های میدانی مدیران و کار‌شناسان صنایع مختلف کشور را برای مسئولان کشور مفید دانست و گفت: گروهی برای القای شکست برجام با هم مسابقه می‌دهند و گویا نمی‌دانند که تضعیف دولت، به تضعیف نظام می‌انجامد و اعتماد و امنیت سرمایه‌گذاران خارجی را برای ورود به ایران از بین می‌برد.ایلنا این خبر را منتشر کرده است.


شرط یک اصولگرا برای حمایت از روحانی

باهنر در نشست خبری خود در خبرانلاین گفت؛ ما برای اینکه از اقای روحانی حمایت کنیم یا خیر، شرط مهمی داریم. باید ببینیم در ماه های آتی عملکرد دولت چگونه است.


اعلام آمادگی شرکای بابک زنجانی برای کمک

وکیل مدافع بابک زنجانی از اعلام آمادگی شرکای خارجی موکلش برای حضور در ایران برای ارایه وثیقه به مراجع ذی صلاح قضایی خبر داد.رسول کوهپایه زاده معتقد است: طبق ماده 242 قانون آیین دادرسی کیفری مرجع قضایی مکلف است بعد از این‌که دو سال از بازداشت موقت متهمی که مجازاتش اعدام است می‌گذرد، قرار بازداشت را فک کرده و به قرار تامین مناسب دیگری تبدیل کند.ایسنا این خبر را منتشر کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۹
خوب بود
کار محراب جان عالی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
اه اه
اقاي باهنر از كيسه خليفه ميبخشيد
اقای باهنر, روحانی به حمایت شما نیاز ندارد چون کافیست شما و همفکران شما از ایشان حمایت کنید و مردم به اورای ندهند
بگوبرای چی یکهوسکه بازارش سکه شد!!
دم آقای قاسم خانی گرم!
امیدوارم ملت زود دست به کار بشن و این افراد رو ریپورت کنن!
من نمیدانم این آقای باهنر چندچهره دارد ؟ در دولت قبل تعظیم های آنچنانی ، حالابعهد از حمایت معنی دار از آقای رحیمی ،برای حمایت از آقای روحانی محبوب مردم ، شرط میگذارد . !!! صورت موضوع خوبست اما ....
سلام
انشالله احمدی نژاد برای 96 برمیگرده ، اما بدون گاف و سوتی دادن و درس گرفتن از اشتباهات اندک گذشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
اندکشو برای خنده گفتی دیگه ؟!!!
اتفاقا" دغدغه مردم مجازات اختلاس گران است نه فیش های حقوقی که قانونی بوده .
سلام.
واقعا متاسفم برای بیشتر طرفداران رونالدو با کامنتهای زشتشان.
مشخصه کیا طرفدار این بازیکن هستن.
تابناک این دفعه اگر چاپ نکنی دیگه سایتت رو تحریم می کنم.
مگر رءیس سازمان انرژی اتمی را رءیس جمھور منسوب نمیکند خوب برکنارشد کند مگر اىنکھ
اگه احمدی نژاد دست از سر مشایی ورداره من سال دیگه بهش رأی میدم
آقای زیبا کلام خصلت اصلاح طلبان این است که هر موقع مورد انتقاد قرار می گیرند می گویند آنها کاسه از آش داغ تر شده اند. این دلواپسان مخالف هر چیزی هستند. اینها نمی خواهند شادی مردم ببنند اینها امید از مردم می خواهند بگیرند و ...آقای زیبا کلام حال برای شما ثابت شد که حق با دلواپسان بود امریکا به کدامیک از تعهداتش عمل کرده است. چندین ماه از برجام می گذرد و قرار است چندین ماه دیگر بگذرد که باز هم شما متوجه شوی که برجام گره ای از کار مردم باز نکرده است البته شاید برای تعدادی ازمدیران با فیش های نجومی اما برای مردم عادی خیر. آقای زیبا کلام همه دیدند که منتقدین اصلاح طلبان همه و همه درست می گفتند و پیش بینی آنها درست از آب در آمد همه این را فهمیدند مگر کسانی که خود را به خواب زده اند و یا تعصب کور کورانه دارند. آقای زیبا کلام صحبت های صالحی هم در آینده خیلی نزدیک برای تو و دیگر اصلاح طلبان ثابت خواهد شد. آقای زیبا کلام یا خودت به ... می زنی و یا از تو مغز متفکر اصلاح طلبانی تعجب می کنم تو که اینطوری وای به حال بقیه اصلاح طلبان ، درک و فهم آنها چطور خواهد بود؟
اسم این چرخنده حالمو بد میکنه.
من هم چادر می خوام
چرخنده چادر پخش نکند بجاش تو تایلند روسری سرش میگذاشت....عوامفریب وشارلاتانی
این خانم چرخنده هزینه این همه چادر رو از کجا آورده؟ از جیب مبارک که نیست. شما بخوای یه چادر خیلی ارزون مشکی تهیه کنی حداقل حداقل باید 50 هزار تومان پول بدی که برای 1000 تا حداقلش میشه 50 میلیون تومان.
الهام چرخنده خیلی باحالی.
شرکت بنز دمت گرم.
موضوع دیگر که که خواستم جدا از چهارچوب این مطلب عرض کنم این است.
در تعطیلات شاهد هستیم که جاده های شمال به پارکینگ عریض و طویلی تبدیل میشود که ساعت ها وقت و انرزی ملت را می گیرد.
رونالدو دق می کنه اگه بفهمه با احمدی نژاد مقایسه ش کردن
از اون سکه هایی که وزیر سابق آموزش و پرورش میگن ما که ندیدیم
چند نفر خوب بلدند از موقعیتها طوری استفاده کنند که با موج حرکت کنند مبادا خودشون و صندلی ریاستشون صدمه ببینه
اگر منظور آقای زاهدی این است که می بایست از دوران احمدی با حقوقهای غیر متعارف بر خورد میشد؛ حرف درستی است؛ منتهی آن زمان ایشان و دوستانش اداره امور را در دست داشتند؛ و لذا آقای روحانی چگونه توی آن دوران می توانست با این قضیه برخورد نماتید؟
اون یارو که گفته اسم کسی که چادر اسلامی به دیگران هدیه میده ، حالشو بد میکنه ، کامنتش قابل انتشاره ، اما کامنت من غیر قابل انتشار بود؟!!!!!!!!!!! واقعا که
اقای هاشمی بیاد دارند که جقدر دولت نهم ودهم را تضعف کردند البته مرغ همسایه غاز است
کجای دکتر احمدین ژاد شبیه رونالدو ست؟
هاشمی میگه تضعیف دولت تضعیف نظامه. همیشه این را میگه یا هرکه اوطرفدارش هست؟؟
شیوه درست احمدی نژاداین است که به اصول گرایان هم انتقاد داره ان شاالله 96بیاد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم