بازدید 11009

ترویج فرهنگ علوی در جامعه امروز ضرورت دارد

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ علوی و رویکردهای کاربردی نهج‌البلاغه در جامعه امروز ضرورت دارد، گفت: در این راستا مؤسسه نهج‌البلاغه راه‌اندازی و افراد سرشناس حوزه و دانشگاه مشغول به فعالیت هستند.
کد خبر: ۶۰۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 11 July 2016
محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اهمیت ترویج و توسعه فرهنگ علوی در جامعه امروز، گفت: صرف انتشار و چاپ کتاب نهج البلاغه نمی‌تواند به ترویج فرهنگ علوی در جامعه کمک کند؛ بلکه نیاز به توجه و بکارگیری مفاهیم و رویکردهای کاربردی نهج البلاغه وجود دارد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت بیش از یک‌ساله مؤسسه نهج‌البلاغه در راستای ترویج و توسعه فرهنگ علوی، اظهار کرد: افراد سرشناس حوزه و دانشگاه در این موسسه مشغول به فعالیت هستند تا بتوانیم به توسعه و ترویج فرهنگ علوی در جامعه دست یابیم؛ ضمن آنکه در حال حاضر مؤسسه نهج‌البلاغه در استا‌ن‌های اصفهان و هرمزگان دفتر دایر کرده و در آینده‌ای نزدیک نیز در استان خراسان رضوی افتتاح خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دعوتنامه عضویت در مؤسسه نهج‌البلاغه با هدف استفاده از تجربه فعالان این عرصه به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه شده است، تصریح کرد: نهضت توسعه فرهنگ علوی در ابعاد مختلف در حال شکل‌گیری است زیرا مفاهیم این مهم باید در مدیریت مدیران بکارگیری و در دانشگاه و حوزه به صورت جدی‌تر تدریس شود.

رهبر با اشاره به اینکه جهت عضویت ائمه جمعه و سایر مدیران کشور در موسسه نهج البلاغه اطلاع رسانی خواهد شد، افزود: سایر افراد داوطلب فعالیت در این موضوع نیز می توانند به سایت موسسه و یا دفاتر استانی مراجعه کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی