بازدید 2672

فضای خسته کننده و تکراری خانه کشتی برای ملی پوشان!

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک گفت: آن‌قدر تمرینات سخت و نفس‌گیر است که هر روز صد بار در خانه کشی می‌میریم و زنده می‌شویم.
کد خبر: ۶۰۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 11 July 2016
ملی پوش کشتی فرنگی فضای خانه کشتی را تکراری و خسته کننده دانست.
به گزارش تابناک ورزشی،امید نوروزی در مورد شرایطش برای حضور در بازی‌های المپیک در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: شرایط خوبی دارم و تمرینات منظم و سنگینی را پشت سر می‌گذاریم، البته هنوز کادر فنی ترکیب تیم را اعلام نکرده و طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: تا آخرین روز اردو با تمام تلاش تمرینات را ادامه خواهیم داد و امیدوارم نتیجه خوبی در المپیک کسب کنیم، اما آن‌قدر تمرینات سخت و نفس‌گیر است که هر روز صد بار در خانه کشتی می‌میریم و زنده می‌شویم. علاوه بر سختی و سنگینی تمرینات فضای خانه کشتی خسته‌کننده و تکراری شده است، چون 11 ماه در اردو هستیم، اما امیدوارم با دعای مردم بتوانیم نتیجه این زحمات را در المپیک ببینیم.

قهرمان المپیک لندن در مورد حریفانش در المپیک ریو گفت: 8 حریف قدرتمند دارم که همه صاحب مدال جهان المپیک هستند. حریفان آلمانی، کره‌ای، مجارستانی، آذربایجانی، ارمنستانی‌، روس و صربستانی همه از بهترین‌های جهان هستند، اما من برای رسیدن به سکوی المپیک با تمام توان روی تشک خواهم رفت تا بار دیگر دل مردم کشورم را شاد کنم.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار