بازدید 7895

بیشترین و کمترین ساعت کاری در جهان

سازمان توسعه و همکاری اقتصادی از بیشترین و کمترین ساعت کاری در جهان گزارش داد.
کد خبر: ۶۰۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ 10 July 2016
سازمان توسعه و همکاری اقتصادی از بیشترین و کمترین ساعت کاری در جهان گزارش داد.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری «دیجیتال لوک»، براساس گزارش سازمان توسعه و همکاری اقتصادی، در سال گذشته میلادی مکزیکی ها و آلمانی ها به ترتیب بیشترین و کمترین ساعات کاری را به خود اختصاص دادند.

در همین حال، میانگین ساعات کاری ژاپنی ها، بریتانیایی ها و آمریکایی ها یکهزار و ۷۶۶ ساعت در سال ۲۰۱۵ میلادی بوده، این در حالی است که مکزیکی‌ها با میانگین ۲ هزار و ۲۴۶ ساعت بیشترین ساعت کاری و آلمانی ها با میانگین یکهزار و ۳۷۱ ساعت کمترین ساعت کاری را به خود اختصاص دادند.

کشورهای کاستاریکا، کره جنوبی، یونان و شیلی هر کدام به ترتیب با میانگین ۲ هزار و ۲۴۶ ساعت، ۲ هزار و ۱۱۳ ساعت، ۲ هزار و ۴۲ ساعت و یکهزار و ۹۸۸ ساعت بعداز مکزیک به عنوان چهار کشور پرکار جهان شناخته شدند.

البته کشورهای هلند، نروژ، دانمارک و فرانسه هر کدام به ترتیب با میانگین یکهزار و ۴۱۹ ساعت، یکهزارو ۴۲۴ ساعت، یکهزار و ۴۵۷ و یکهزار و ۴۸۲ ساعت بعد از آلمان به عنوان کشورهایی که کمترین ساعات کاری در جهان را دارند، معرفی شدند.

گزارش سازمان توسعه و همکاری اقتصادی با مطالعه بر روی ساعت کاری ۳۸ کشور جهان انجام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۲
کشورهای پرکار فقیرتر هستند.
در اینجا اهمیت کیفیت نسبت به کمیت معلوم میشه در اقتصاد امروز دنیا ، آلمان ازخودراضی و البته نوکر آمریکا کجا و مکزیک کجا
مطمئنید کمترین میزان ساعات کاری متعلق به شیراز نیست؟
در ایران 44 ساعت کاری در هفته و 51 هفته کاری در سال (یک هفته تعطیلی سال نو) داریم که می شود 2244 ساعت در سال. پس ایران دومین کشور پرکار جهان است و در این آمار نیامده؟!!! توجه کنید که این خبر فقط در مورد ساعات کاریست نه ساعات مفید کاری!
ظاهرا کشورهای پیشرفته ساعت کاری کمتری دارند. امیدوارم در ایران به قضیه توجه شود و لااقل از لحاظ ساعت کار شبیه کشور های پیشرفته باشیم
چقدر جالب ! بين ساعات كاركرد و اقتصاد هيچ رابطه معني داري مشاهده نمي شود بطور مثال آلمانها با ساعات كاركرد كمتري اقتصاد قوي تري نسبت به مكزيكي ها دارند ! بنظر مي آيد علت آن اينكه اول فكر مي كنند و بعد كار مي كنند .
پس فهمیدیم کیفیت کار مهم است.
بايد كارايي اعلام بشه نه كميت
اپران چطور؟
جای بسی تفکر است!
گفت آسان گیر بر خود کارها کز روی طبع
سخت می‌گردد جهان بر مردمان سخت‌کوش
ما هم بالای 2 هزار ساعت کار میکنیم هر ماه 176 ساعت
۲ هزار و ۲۴۶ ساعت را تقسیم بر 53 هفته سال که کنی میشه حدود 42 ساعت این در حالی است که ساعت موظف در ایران هفته ای 44 ساعت است .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار