بازدید 4197

بازیکنان کوبا به خاطر تجاوز نقره داغ شدند/6 ماه حبس برای ستاره های خاطی

تیم ملی کوبا که برای برگزاری هفته ششم مسابقات لیگ جهانی به فنلاند رفته بود، چند روزی است با رسوایی به بار آمده توسط بازیکنانش دست و پنجه نرم می کند.
کد خبر: ۶۰۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 08 July 2016
ستاره های کوبا احتمالا در المپیک ریو حضور نخواهند داشت.
به گزارش تابناک ورزشی، بازیکنان خاطی کوبایی بالاخره با تصمیم مراجع قضائی فنلاند روانه زندان شدند. داریل میراندا، آلفونسو گاویلان، ریکاردو کالوو، لوئیس سوسا به همراه عثمانی اوریارته و کاپیتان رولاندو سپیدا بازیکنانی هستند که به جرم اذیت و آزار جنسی به حبس تعلیقی محکوم شدند. لازم به ذکر است که هر شش بازیکن جرم خود را انکار نمودند.

سه روز قبل سه بازیکن ملی کوبا به نام های عثمانی اوریارته، آبراهام آلفونسو گاولین، ریکاردو کالوو منزانو که با تیم ملی کشور خود برای بازیهای لیگ جهانی ۲۰۱۶ در گروه دوم رقابت ها در فنلاند به سر میبرند، توسط پلیس دستگیر شدند. هنوز دلیل دستگیری این سه والیبالیست به روشنی مشخص نیست اما به گفته رسانه های فنلاند اتهام آنها اذیت و آزار جنسی یکی از شهروندان فندلاند بوده است.

خبرها از فنلاند حاکی از آن است که به تعداد بازیکنان کوبایی مرتکب آزار جنسی افزوده شده است. این تعداد که در خبرهای اولیه سه نفر بود، به هشت نفر افزایش یافت که دو تن از آنان تاکنون مبرا شدند. پلیس فنلاند به دلیل حساست ماجرا روند پرونده را سریعتر از زمان قانونی کشور طی می کند. منابع اطلاع رسانی از احتمال غیبت بازیکنان کوبا در المپیک ریو خبر می دهند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی