بازدید 4090
واکنش

اعتراض ستاره تیم ملی بسکتبال به منتقدان

شنیده‌ام یک گروهی ساخته اند و فقط انتقاد و تخریب می‌کنند. این کارها خوب نیست و از رسته‌های دیگر یاد بگیرید.
کد خبر: ۶۰۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸ 07 July 2016
 ستاره تیم ملی بسکتبال ایران گفت: تعویض شدنم در ابتدای بازی تمرکزم را به هم ریخت و نتوانستم ادامه دهم.
به گزارش تابناک ورزشی،حامد حدادی، در خصوص عملکرد تیم ملی بسکتبال در مسابقات انتخابی المپیک اظهار داشت: بازی‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم، اما باید به خاطر این خوشحال باشیم که در این چنین تورنمنتی شرکت کردیم. نه تنها برای من بلکه برای بازیکنان دیگر هم رقابت های مهمی بود.تجربه خوبی برای همه ما بود. یونان تیم خیلی بزرگی است و در سال های قبل نیز قهرمان و نایب قهرمان جهان و اروپا شده است. غیر از زمان‌هایی که توپ لو دادیم و دفاع خوبی نداشتیم، سایر دقایق بازی را خوب بودیم.


*مقابل مکزیک به خودمان باختیم

وی در مورد بازی دوم مقابل مکزیک گفت: اعتقاد  من این است که باید بازی را می‌بردیم. مکزیک تیمی نبود که ما را شکست دهد و حقیقت این است که  به خودمان باختیم. یک مقدار خودخواهی و کم تجربگی در تیم وجود داشت. این موضوع هم به همه باز می‌گردد. از بازیکن گرفته تا سایر نفرات مرتبط با تیم. در بازی‌های نزدیک مهم دو دقیقه آخر مسابقه است که باید ببینیم چه کار می‌کنیم.

ملی پوش بسکتبال ایران گفت: ما کل بازی را عقب بودیم، اما بچه ها واقعا زحمت کشیدند و تلاش کردند و توانستند بازی را برگردانند. باز هم می‌گویم دقایق آخر مهم است که همه چیز مشخص می شود.


*تعویض ابتدایی بازی تمرکزم را به هم ریخت

حدادی در مورد اینکه چه اتفاقی می‌افتد که او یک کوارتر بیرون می‌نشیند و بعد از تعویض هم به ظاهر ناراحت است، گفت: اینکه 10 دقیقه بیرون نشستم خودم مقصر بودم و باید پس از تعویض به نظر سرمربی احترام می‌گذاشتم. انگیزه بالایی در مسابقه داشتیم و خوب کار می‌کردم، اما تعویض ابتدای بازی تمرکزم را به هم ریخت و تاثیر آن را در بازی هم دیدیم. تاکنون هم به هم ریخته هستم و یک تعویضی که باید به آن هم احترام می‌گذاشتم، برایم مشکل ایجاد کرد.

*برخی کارشان فقط تخریب و انتقاد است

وی در پاسخ به این سوال که ادامه کار تیم ملی چگونه خواهد شد، گفت: ادامه کار به خیلی از مسائل بستگی دارد. همیشه گفته ام که همه باید بیایند و کمک کنند. وقتی یک نفر را به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب می‌کنند همه باید احترام بگذاریم و حمایت کنیم. محمود مشحون چه خوب و چه بد رئیس فدراسیون است. شنیده‌ام یک گروهی ساخته اند و فقط انتقاد و تخریب می‌کنند. این کارها خوب نیست و از رسته‌های دیگر یاد بگیرید.

بهترین سنتر آسیا ادامه داد: منتظرند که ببازیم که انتقادها را آغاز کنند. آن زمان که صمد و کامرانی و آفاق بودند، می‌گفتند تیم پیر است و حالا که جوان شده است، می‌گویند چرا جوان شده است و جای صمد و کامرانی خالی است. نمی‌دانیم با کدام ساز آنها برقصیم. خودشان هم نمی‌دانند واقعا چه چیزی از بسکتبال می‌خواهند. من یا اوشین یا اصلا یک فوتبالی بیاید و رئیس شود همه باید حمایت کنیم. برخی دوستان هستند که ببریم و ببازیم انتقاد می‌کنند. زشت است و بیایید همدل و متحد شوید. همین همدل نبودن و انتقادهای بی جا به داخل زمین هم کشیده می‌شود.


*همدل نبودن اجازه نداد سال قبل المپیکی شویم

حدادی تاکید کرد: چرا در بین اهالی بسکتبال تفرقه و اختلاف انداخته‌‌اید؟ نمی‌گویم آقای مشحون خیلی خوب بوده و همه چیز سر است، همه ایراد دارند، اما حمایت کنید تا مشکلات کمتر شود. همه زحمت می‌کشند و بیکار ننشسته‌اند.

وی با اشاره به اینکه همین یک دل نبودن باعث شد سال گذشته به المپیک نرویم، گفت: انتخابی المپیک جایی نیست که بتوانیم برای المپیک بجنگیم. تیم‌هایی می‌آیند که خیلی سر تر از ما هستند. این مسابقات را باید برای کسب تجربه برای جوانان بگذاریم. ما اگر در طول سال 6 بازی با تیم‌های بزرگ انجام دهیم شرایط‌مان خیلی بهتر می‌شود. باید هزینه کنیم تیم های خوب را به ایران بیاوریم. چین را ببینید چه کار می‌کند و چه قدر هزینه می‌کند و ما کجای کار هستیم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در پایان عنوان کرد: فقط امیدوارم همه بیایند و کمک کنند تا چرخ بسکتبال ایران بچرخد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار