بازدید 4094

شهرک سازی اسرائیل حل بحران خاورمیانه را تضعیف می کند

وزارت امور خارجه آمریکا طرح رژیم صهیونیستی برای احداث صدها واحد مسکونی در کرانه باختری را تضعیف کننده تلاش ها برای حل سیاسی مناقشه موجود بین این رژیم و فلسطینی ها دانست.
کد خبر: ۶۰۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲ 06 July 2016

به گزارش مهر به نقل از روسیا الیوم، وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که طرح های رژیم صهیونیستی برای احداث صدها واحد مسکونی جدید در کرانه باختری و قدس شرقی تلاش ها برای حل سیاسی مناقشه موجود بین این رژیم و فلسطینی ها را تضعیف می کند.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که طرح های رژیم صهیونیستی برای احداث صدها واحد مسکونی جدید اگر صحت داشته باشد ظاهرا بخشی از یک فرآیند نظام یافته برای تضعیف تلاش ها جهت رسیدن به یک راه حل سیاسی با فلسطینی ها است.

«جان کربی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اظهار داشت که مقامات آمریکا گزارش هایی را دریافت کرده اند که اسرائیل قصد دارد طرح هایی را برای احداث واحدهای مسکونی جدید در کرانه باختری و قدس شرقی اجرا نماید.

وی افزود: این گزارش در صورتی که صحت داشته باشد ظاهرا تازه ترین اقدام در راستای فرآیندی سازمان یافته برای گسترش شهرک سازی هاست که دورنمای راه حل صلح را تضعیف می کند.

«بان کی مون» دبیرکل سازمان ملل متحد نیز به شدت از تصمیم رژیم صهیونیستی برای احداث واحدهای مسکونی جدید در کرانه باختری و قدس اشغالی انتقاد کرده بود.

لازم به ذکر است که مقامات رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست های توسعه طلبانه خود بتازگی با احداث ۸۰۰ واحد مسکونی جدید در کرانه باختری و قدس اشغالی موافقت کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی