بازدید 5342
۸

ایران انفجارهای زنجیره‌ای عربستان را محکوم کرد

روریسم مرز و ملیت نمی شناسد و هیچ راه حلی جز ایجاد یک اجماع و انسجام بین المللی و منطقه ای علیه آن وجود ندارد.
کد خبر: ۶۰۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰ 05 July 2016
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با محکوم کردن انفجارهای انتحاری اخیر در عربستان سعودی تصریح کرد: تروریسم مرز و ملیت نمی شناسد و هیچ راه حلی جز ایجاد یک اجماع و انسجام بین المللی و منطقه ای علیه آن وجود ندارد.

به گزارش ایرنا به نقل از بخش دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان دوشنبه شب، انفجارهای انتحاری شامگاه امروز در مناطق مختلف عربستان از جمله عملیات تروریستی در نزدیکی مسجدالنبی و نیز در منطقه قطیف را محکوم کرد.
 
سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز همدردی با خانواده های قربانیان این حوادث افزود: همانگونه که بارها از سوی جمهوری اسلامی ایران اعلام گردیده است تروریسم در هر شکل آن و در هر نقطه از جهان به شدت محکوم است و باید با جدیت تمام توسط تمامی کشورها با منابع، علل و عوامل آن برخورد قاطع به عمل آید.
 
وی تصریح کرد: تروریسم لجام گسیخته ای که امروز بخصوص در منطقه شاهد آن هستیم نشان داده است که این پدیده شوم، مرز و ملیت نمی شناسد و هیچ راه حلی جز ایجاد یک اجماع و انسجام بین المللی و منطقه ای علیه آن وجود ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
یک حرکت سیاسی خوب
چی؟
چرا باید محکوم کنیم؟
چرا امریکا الان روابط دیپلماتیک خودش رو با عربستان قطع نمی کنه؟ چطور وقتی عده ای بی خرد به سفارت عربستان در ایران حمله کردند که البته مورد تایید نظام ما نیست امریکا فورا پشت عربستان ایستاد؟
قبلا مفصل گفتم .اکنون مختصر چون خسته شدم .عجله. عجله.عجله. .......
مطمئن هستید در استانه انتشارگزارش دخالت عربستان کثیف در حادثه 11 سپتامبر ،این انفجارات با حداقل تلفات برنامه وکار خود انها برای مظلوم نمایی نیست؟
هر که آن درود عاقبت کار که کشت .
عربستان هزینه سنگین مالی میکنه تا در ایران عملیات تروریستی انجام بده اون وقت شما چنین عملیاتی در عربستان رو محکوم می کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست