بازدید 4012

حضور مراجع تقلید و علما در راهپیمایی روز قدس

مراجع تقلید و علما با حضور در راهپیمایی یوم الله قدس، روز قدس را روز وحدت، عزت و قدرت مسلمانان دانستند.
کد خبر: ۶۰۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵ 01 July 2016
مراجع تقلید و علما با حضور در راهپیمایی یوم الله قدس، روز قدس را روز وحدت، عزت و قدرت مسلمانان دانستند.
 
به گزارش صدا و سیما، آیت الله نوری همدانی با حضور در راهپیمایی یوم الله قدس، روز قدس را روز وحدت، عزت و قدرت مسلمانان دانست.
این مرجع تقلید گفت: امروز روزی است که همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان با شرکت در این راهپیمایی تاکید می کنند که رژیم صهیونیستی این رژیم غاصب و کودک کش باید از بین برود.

آیت الله نور ی همدانی افزود: پیام این راهپیمایی ها نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و بازگشت قدس عزیز به آغوش اسلام خواهد بود.
آیت الله مکارم شیرازی با حضور در جمع میلیونی مردم روزه دار قم در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس شرکت کرد.

آیت الله مکارم شیرازی بر حضور در راهپیمایی این روز بزرگ تاکید کرد و گفت: مسئله فلسطین تا روزی که سلطه اسرائیل بر منطقه محو شود ادامه دارد.  
این مرجع تقلید با تقدیر از حضور پرشور مردم زمان شناس افزود: این حضور خاری است در چشم اسرائیل که نمی گذارد مسئله فلسطین فراموش شود.
آیت الله هاشمی شاهرودی با حضور در راهپیمایی یوم الله قدس، در قم، مظلومیت قدس و مردم فلسطین را بیش از گذشته دانست.

وی با بیان اینکه امروز مظلومیت قدس و مردم فلسطین از همیشه بیشتر است افزود: رژیم غاصب صهیونیستی بسیاری از سران کشورهای عربی و اسلامی را با خود همراه کرده است و امروز فلسطینیان به وضوح می بینند که جمهوری اسلامی ایران همچون سی و هشت سال گذشته از مردم فلسطین دفاع می کند.

آیت الله امینی با حضور در راهپیمایی یوم الله قدس در شهر مقدس قم، مساله قدس را مساله اسلام دانست.
وی گفت: مساله قدس مساله اسلام است چرا که استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و انگلیس، رژیم صهیونیستی، این غده سرطانی را به وجود آوردند تا به نفع استکبار کار کند.

آیت الله امینی با بیان اینکه منشاء مشکلات جهان اسلام توطئه های رژیم غاصب صهیونیستی است افزود: متاسفانه حاکمان کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی همکاری می کنند، که مایه تاسف است.
وی ادامه داد: امیدواریم حاکمان کشورهای اسلامی بیدار شوند و از همکاری با رژیم غاصب صهیونیستی دست بردارند.

آیت الله جوادی آملی با اشاره به پیام حضور و مشارکت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس سبب افزایش اتحاد و وحدت مسلمانان می شود.
وی با اشاره به یکی دیگر از پیام های مهم روز جهانی قدس متذکر شد: روز جهانی قدس و حضور مردم در راهپیمایی این روز به حاکمان سایر کشورهای اسلامی این پیام را می رساند که نمی توان با اسراییل ارتباط برقرار کرد.

این مرجع عالیقدر جهان تشیع گفت: هیچ کسی اعم از مسلمان و غیر مسلمان حق همکاری با اسراییل را ندارد و باید برای تضعیف رژیم صهیونیستی تلاش کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار