بازدید 3411

سود موسسه سرمایه گذاری دبی در سال 2015 بیش 3 درصد کاهش یافت

منابع خبری عربی روز چهارشنبه اعلام کردند: سود موسسه سرمایه گذاری دبی در سال گذشته میلادی حدد 3 و هفت دهم درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۶۰۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳ 29 June 2016
منابع خبری عربی روز چهارشنبه اعلام کردند: سود موسسه سرمایه گذاری دبی در سال گذشته میلادی حدد 3 و هفت دهم درصد کاهش داشته است.

به گزارش رسانه های عربی زبان، سود این موسسه سرمایه گذاری عربی در سال 2015 به رقم 22 میلیارد و 900 میلیون درهم (معادل حدود 7 میلیارد دلار) رسیده است.

در این گزارش هم چنین آمده است که درآمد حاصل از تولید و خدمات نفتی و گاز نیز در سال گذشته در این امارت نشین حدود 30 درصد یعنی 50 میلیارد درهم (حدود 17 میلیارد دلار) کاهش داشته است.

موسسه سرمایه گذاری دبی که یک نهاد دولتی است، شامل هواپیمایی امارات، فلای دبی، بانک ملی امارات (شاخه دبی)، بانک اسلامی دبی و بسیاری از شرکت های مهم امارات از جمله شرکای این موسسه سرمایه گذاری در این امیرنشین هستند.

دبی یکی از شهرهای مهم و پایتخت اقتصادی کشور امارات متحده عربی است. این شهر در جنوب ایران و در سواحل خلیج فارس واقع شده و بزرگ‌ترین شهر امارات و به عنوان پایتخت اقتصادی این کشور نیز به شمار می رود.

در سال‌ 2008 میلادی، به دلیل بحران‌های مالی گسترده در جهان، ساخت و ساز املاک، به مدت 3 سال با دشواری جدی در دبی روبه‌رو شد. هر چند دبی توانست بنا بر یک برنامه تدریجی و مداوم خود را بهبود بخشد.

در سال 2012 دبی بیست و دومین شهر گران ‌قیمت جهان و گران ‌ترین شهر خاورمیانه معرفی شد.
منبع: ایرنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی