بازدید 2455

بیانیه ستاد اجرایی به مناسبت روز جهانی قدس

کد خبر: ۶۰۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 29 June 2016
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای را منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: 

روز قدس روز آرمان‌ها و اهداف مقدس و اسلامى این امت است. روز قدس یکى از مهم‌ترین روز‌ها در جهان اسلام است. شرکت فعالانه مسلمانان در مراسم روز جهانى قدس سبب قدرت و قوت مبارزین فلسطین خواهد شد. ملت مسلمان ایران با شرکت در راهپیمایى روز جهانى قدس این روز عزیز را زنده نگه دارند. 

سیاست ‌آمریکا، صهیونیست‌ها و استعمارگران ‌این ‌است‌ که ‌مسأله ‌فلسطین‌ به ‌فراموشی ‌سپرده ‌شود. 

این صهیونیسم‌ است که در مقابل ‌موج ‌نسل‌های ‌رو به ‌ازدیاد فلسطینی‌ طاقت‌ نخواهد آورد. صهیونیسم ‌و دولت‌ غاصب‌ و مجعول‌ صهیونیستی‌ در فلسطین‌، محکوم ‌به ‌فناست‌. 

امروز بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان نسبت به فلسطین و مردم آن فراگیر است. همه مسلمانان و کشورهای اسلامی با احساس مسئولیت باید به مبارزین فلسطین در داخل و خارج کمک‌های همه جانبه کنند. مسأله فلسطین در صدر مسایل بین‌الملل اسلامی است. 

اسراییل با تبانی و همفکری دولت‌های استعماری غرب و شرق، زاییده شد و برای سرکوبی و استعمار ملل اسلامی به وجود آمد و امروز از طرف همه استعمارگران حمایت و پشتیبانی می‌شود. حرکت عظیم ملّت ایران در روز قدس خشم و خروش و انزجار از استکبار و استعمارگران را با صداى بلند به جهانیان اعلام می‌کند. 

برهمین اساس ستاد اجرایی فرمان‌ حضرت امام (ره) ‌ نیز ضمن اعلام خشم و انزجار از صهیونیست و استکبار جهانی، با بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبری و همگام با حضور گسترده و یکپارچه تمامی مسلمانان و مردم جهان در راستای وظیفه اسلامی و انقلابی خود درمیان سیل خروشان راهپیمایان روز قدس حضور یافته و از همهٔ اقشار ملت شریف ایران برای شرکت در راهپیمایی بزرگ این روز دعوت به عمل می‌آورد. 

اداره کل روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست