بازدید 28368

حراج تورهای ترکیه بعد از انفجار فرودگاه استانبول!

کد خبر: ۶۰۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 29 June 2016
با وجود مرگ یک ایرانی در انفجار فرودگاه آتاتورک استانبول، آژانس‌های ایرانی نه تنها تبلیغ تورهای ترکیه را متوقف نکرده‌اند، بلکه از صبح امروز (چهارشنبه) حراج این تورها را آغاز کرده‌اند تا مشتریان وحشت‌زده‌شان را از منصرف شدن باز دارند.

به گزارش ایسنا، طبق آخرین اطلاعات اعلام شده از سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول، در حادثه تروریستی شب گذشته در فرودگاه آتاتورک، یک نفر ایرانی کشته و پنج ایرانی دیگر زخمی شده‌اند.

حسن قشقاوی ـ معاون پارلمانی و کنسولی و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه ـ همچنین از حال وخیم یکی از ایرانی‌ها که در انفجار شب گذشته زخمی شده خبر داده و بیان کرده که امیدوار است تعداد مجروحین و کشته‌شدگان ایرانی در این حادثه افزایش پیدا نکند.

سفارت ایران در ترکیه هنوز پیام‌های هشداردهنده‌ی خود را برای اتباع ایرانی که قصد سفر به ترکیه داشته‌اند، اعلام نکرده است. از سوی دیگر اما طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری ایران، تمام پروازها به مقصد فرودگاه آتاتورک استانبول کنسل شده است.

با این حال در شرایطی که ترکیه شب پرالتهابی را پشت سر گذاشته، اما برخی آژانس‌های گردشگری ایران بدون توقف، کماکان به تبلیغ تورهای این مقصد آن‌هم با رقمی نازل‌ ادامه می‌دهند. طبیعتا وضع موجود باعث شده جمعیت قابل توجهی از سفر به این کشور انصراف دهند و آژانس‌هایی هم که قبلا خدمات را چارتر کرده‌اند، برای جبران خسارت‌های خود، تورهای VIP را با آفرهای ویژه‌ به فروش بگذارند، به امید آن‌که مسافران وحشت‌زده از اتفاق فرودگاه آتاتورک را ترغیب کنند.

این اقدام برخی آژانس‌ها در شرایط حاضر تا آنجا پیش رفته که تورهایVIP  که تا دیروز بالای یک و نیم میلیون تومان قیمت داشت، حالا با قیمت ۹۵۰ هزار تومان به فروش گذاشته شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۱۱
افر نه پیشنهاد
ريسك جان پاي مسافر؟؟!!!!
دیگه مردم باید عاقل باشند.
فقط 100 هزار تومن تخفیف ؟ شما به این میگید حراج ؟!
اوه د بریم خوب شد گفتین
یک زمانی عکس کودک سوری که دریا جسد آنرا به ساحل آورد، از ذهنم خارج نمی شد، مگر دنیا بی صاحب است که بزنی و در بری.
از ماست كه برماست

خودمون به خودمون هم احترام نمى زاريم
فقط به فکر جیب خودشونند و اصلا برای جان مردم اهمیت قائل نیستند
بعد از اتفاقات ناگوار در عربستان و عراق هجمه همه جانبه ای باری عدم اعزام ایرانیان در کشور شروع شد ولی در قبال تعداد مکرر این اتفاقات در ترکیه هیچ کس حتی هشدار هم نمیدهد و شرایط کشور جنگ زده ترکیه را تبیین نمیکند .
یعنی با این اختلاف قیمت شما می‌تونی به قیمت واقعی توری که می‌خوای بخری پی‌ببری. یعنی قیمت قبلی حدودا دو برابر قیمت تموم شده بود.
360 تومن الان اس ام اس اومده ، با این پول زمینی هم تور شهرستان نمیبرن !!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار