بازدید 28286

فرزند شهید دادمان دارفانی را وداع گفت

کد خبر: ۶۰۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ 27 June 2016
علی دادمان فرزند شهید رحمان دادمان، صبح امروز بر اثر بیماری سرطان ، دار فانی را وداع گفت و به پدرش پیوست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی دادمان فرزند شهید رحمان دادمان وزیر راه و ترابری دولت هفتم، صبح امروز (7 تیر ماه) پس از تحمل چند ماه رنج و درد ناشی از بیماری سرطان دعوت حق را لبیک گفت.


چندی پیش محمدمهدی همت فرزند برومند سردار شهید حاج ابراهیم همت در یادداشتی به شرح وضعیت علی دادمان فرزند شهید دادمان و بیماری سرطان وی پرداخت و نوشت:

دوستان زیادی جویای حال و احوالات برادر بزرگمان علی آقای دادمان بودند. با کسب اجازه از خانواده ایشان به شرح مختصری می‌پردازم.

علی جان در این چند ماه مرد و مردانه ایستاد و با وجود درد زیادی که قابل تصور نیست و دیگر هیچ مخدری جوابگو نبود با سرطان جنگید.

سرطان ایشان جزو گونه‌های نادر بود که سرعتی بالاتر از تصور داشت.

روز چهارشنبه به‌خاطر درد شدید در ناحیه شکم و اختلال تنفسی برادرمان را به بیمارستان آوردیم و دکترها اذعان داشتند که اگر عمل نگردد تا شب دوام نمی‌آورد.

بخشی از آنچه می‌دانستیم و آنچه بعد از عمل روشن شد به‌شرح زیر است:

غده ایجادشده در روده موجب انسداد روده گردیده که بخشی از روده را سیاه کرده که دکترها مجبور شدند بخشی از آن را بریده و روده را از چرخه خارج کنند.

محتویات‌ روده به داخل شکم ریخته بود که ایجاد عفونت کرده و عفونت وارد خون شده و از طرفی گاز ایجادشده در شکم، ریه را نیز درگیر کرده که در حال حاضر تنفس ایشان با دستگاه انجام می‌گردد.

سلول‌های سرطانی روده و معده و کبد و لگن و کلیه را به اشغال خود در آوردند که به‌خاطر جراحات و عمل جراحی‌ و وضعیت موجود امکان‌ شیمی‌درمانی دیگر وجود ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۷
خدا رحمتش کنه. واقعا جنگید.
خداوند رحمت کناد
خدا در جوار امیرلمومنین محشورش کند . و خدا به مادر داغدارش که هم غم شهادت شوهر نازنینی و هم غم دردناک فرزند دلبندش را بر سینه دارد. مرحوم رحمان دادمان را هرگز ندیده ام ولی آنهاییکه با ایشان مصاحبت داشتند اذعان میکردند که انسان با تقوا و باهوش و مدیری لایق بود و حتی لیاقت بالاتر از ئزارت را داشت . که معلوم نشد که با چه دسیسه و یا بی کفایتی برخی ها در سانحه مشکوک دنیایش را عوض کرد. خدا به بازمانده هاش صبر بدهد.
خدا بیامرزد، روحش شاد.
خدا رحمتش کند. انشاالله در کنار پدر خود در بهشت باشند. انا لله و اناالیه راجعون.
یاد مظلوم هایی که تو هیئت میکشید بخیر
ازین به بعد توهیئت هرکسی مظلوم بکشه یادش میکنیم
خدا با ابی عبدالله و امیر المومنین محشورش کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
مظلوم بکشه یعنی چی؟ این الان تعریف بود یا تقبیح؟
خدا صبر دهد بازماندگانشان را در روزهای اول انقلاب با مرحوم رحمان آشتا شدم انسان وارسته و بزرگی بود. با برادر رحمان در دانشکذه رفیق بودیم که آن بنده خدا بر اثرتصادف در ایام دانشجویی به دیارباقی شتافت. خود رحمان به دیدار رحمت حق رفت واین هم امتحانی دیگر.
خداوند. رحمت كند. فرزنده دوست عزيز و مبارزم. مرحوم رحمان دادمان. و عرض تسليت خدمت همسر محترمه. و فرزندان گرامي. خاطرات مجاهدت مرحوم رحما ن قبل انقلاب اسلامي را مسجد دانشگاه و دوستان خوبش بخصوص برادر عزيز دكتر حبيب الله بيطرف هرگز فراموش نخواهند نمود. روحشان شاد
خداوند اووپدرش رابااولیا محشورفرماید.اماسرطان درایران بیدادمیکندوهیچ کس درپی چاره وازبین بردن علل مختلف ان نیست.تاکی بایدکنترلی روی سموم کشاورزی وافت کش هانباشد.متولی رفع آلودگی هوای کلان شهرهاکیست؟آیانظارت درستی روی مواد پروتئینی ازتولیدتامصرف وجوددارد؟وده هاعلل دیگرکه باید به صورت جدی پیگیری شود
خدایش رحمت کناد
امید است روح ایشان محشور با حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام شود
انشالله با امیرالمومنین محشور گردد.تسلیت.
خدا رحمتش کنه سرطان زیاد نشده بلکه بیداد میکنه تو ایران هیچکی هم هیچ کاری نمیکنه
خدا رحمتش کنه اما یک نکته چرا وزیر با هواپیما سقوط میکنه شهید حساب میشه اما سربازها نه حتما یه راهی هست که شهید حساب بشن مثل وزیر
علي دادمان مردي شجاع قوي عاشق وطن بود
ارادت او ساحت اهل بيت (ع) مخصوصا حضرت زهرا و آقا اباعبدالله مثال زدني بود
در راه حفظ ارزش هاي انقلاب بسيار كوشا و دلش همواره براي مظلومان عالم بويژه در فلسطين و لبنان و عراق و سوريه و يمن مي تپيد و در اين راه جانفشاني هاي زيادي كرد
اسم علي همچو اميرالمومنين
در ٢١ رمضان رفت همچو مولايش
خدا او و پدر شهيدش را بيامرزد و با مولايشان محسور كند
به امید شکست عفریت سرطان ، که مادر عزیزم را از ما گرفت
علی جان همیشه بعداز این توی هیت علقمه جات خالیه....خداعلی عاملی زاده و مجیدالوندی روهم بیامرزه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار