بازدید 7213

رقابت ریاست جمهوری۹۶ سه قطبی است

اصلاح طلبان با توجه به انتخابات مجلس و نتیجه ای که از آن گرفته اند دیگر در انتخابات پیش رو از روحانی حمایت نمی‌کنند و گزینه خود را معرفی خواهند کرد.
کد خبر: ۶۰۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 26 June 2016
سید حسین نقوی حسینی، نماینده اصولگرای مجلس دهم در خصوص وضعیت آرایش سیاسی در انتخابات مجلس دهم گفت: بدون شک در انتخابات پیش رو اصولگرایان گزینه خود را معرفی خواهند کرد که تصور من این است با توجه به تجربه خوب وحدت در انتخابات مجلس ، امکان پیروزی کاندیدای اصولگرا در صورت واحد بودن ممکن است.

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: برخلاف تجربه اشتباه انتخابات سال 92 نباید ابتدا چهره هایی معرفی شوند تا در نهایت بر اساس نظرسنجی یا هر موضوع دیگری کنار بروند بلکه باید بعد از تایید صلاحت ها از ابتدا اصولگرایان یک کاندیدا را به عنوان گزینه خود معرفی کنند چرا که تجربه نشان داد در زمان لازم کاندیداها از نظر نهایی تمکین نمی کنند و کنار نمی روند.

نقوی حسینی همچنین تاکید کرد: نتیجه همین رفتار اصولگرایان بود که کاندیدایی که حتی خودش هم تصور نمی کرد رای بیاورد، پیروز انتخابات ریاست جمهوری 96 شد و به همین دلیل باید از الگوی سال 92 درس گرفته شود.

وی ادامه داد: از این حیث است که تاکید دارم باید از ابتدای کار شورایی و بزرگانی که در کار معرفی کاندیدا هستند در برهه زمانی مشخص تنها یک چهره را به عنوان کاندیدای نهایی مورد قبول خود معرفی کنند.

نقوی حسینی همچنین تاکید کرد: علاوه بر این من تصور می کنم اصلاح طلبان با توجه به انتخابات مجلس و نتیجه ای که از آن گرفته اند دیگر در انتخابات پیش رو از روحانی حمایت نمی کنند و گزینه خود را معرفی خواهند کرد.

وی افزود: با توجه به این شرایط انتخابات ریاست جمهوری سال 96 کاملا سه قطبی خواهد بود.


 این نماینده مجلس در ارزیابی از یک دوره ای بودن دولت حسن روحانی با توجه به فضای سخت رقابت سه قطبی تصریح کرد: مساله پیش روی آقای روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 تنها موضوع رقابت دشوار سه قطبی بین ایشان، اصلاح طلبان و اصولگرایان نیست بلکه آقای روحانی در وهله اول با چالش عملکرد ضعیف اقتصادی دولت خود رو به رو است.

نقوی حسینی تاکید کرد: دولت حسن روحانی تمام توان خود را بر موضوع توافق هسته ای گذاشت و از آن هم نتیجه ای که انتظار داشت را ندید از این حیث برای رای اوردن برای دور بعد با چالش جدی رو به رو است.

به گزارش جمهوریت، نقوی حسینی همچنین با اشاره به صحبت هایی در خصوص احتمال کاندیدا شدن محمدرضا باهنر از جبهه اصولگرایی گفت: آقای باهنر شخصیت سیاسی برجسته ای است که خصوصیات یک اصولگرای حقیقی را دارد و در مجلس نیز عملکرد مناسب و مثبتی داشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار