بازدید 4494

به‌کارگیری بودجه تولید آثار فاخر سینمایی هدفمند نیست

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه مجلس هرساله بودجه تولید آثار فاخر را افزایش داده است، از به کار گرفته نشدن هدفمند بودجه ساخت و تولید آثار فاخر از سوی مسئولان هنری و سینمایی کشور انتقاد کرد.
کد خبر: ۶۰۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ 26 June 2016
نصرالله پژمان‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره بودجه ساخت آثار سینمایی فاخر، گفت: به کار گرفته نشدن بودجه ساخت و تولیدآثار فاخر به صورت هدفمند از سوی مسئولان هنری و سینمایی کشور جای انتقاد دارد؛ لذا تاکنون میسر نشده که با شتاب بیشتری به سمت سینمای با محتوای فاخر حرکتی صورت گیرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت از تولید آثار فاخر سینمایی همیشه در دستورکار مجلس بوده است، اظهار کرد: هرساله نمایندگان ملت تلاش کرده‌اند میزان اعداد و ارقامی را که دولتمردان در لایحه بودجه سالانه برای تولید چنین آثاری در نظر گرفته‌اند، افزایش دهند و این مهم محقق شده است.

وی با تاکید بر اینکه ساخت فیلم‌های سینمایی با محتوای مناسب می‌تواند موجب غنای سینمای کشور شود، افزود: در تولید چنین آثاری باید تجدیدنظر شود زیرا نتوانسته‌ایم برخی از آثار را به صورت شایسته به روی پرده سینما ببریم.

پژمان‌فر با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی به موضوع ساخت آثار سینمایی فاخر وارد شده است، تصریح کرد: در برخی از بخش ها و مسائل حوزه فرهنگی اعتباراتی در نظر گرفته شده است تا بتوانیم به رشد و توسعه این امر کمک کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه باید کمک کنند تا نهال چنین اقداماتی رشد کند و جان بگیرد، خاطرنشان کرد: دولت نیز می‌تواند در لایحه بودجه‌ای که به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌کند اعتبارات این بخش را افزایش دهد تا نمایندگان نیز با کمک خود اقدام مثبتی در این زمینه انجام داده باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار