بازدید 12993

چرا قبل از هر سفری باید به هتل یار سر زد

کد خبر: ۶۰۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ 25 June 2016
سفر از زمانهای دور تا امروز، بخشی از زندگی انسان‌ها بوده است و چه برای کسب و کار و چه برای تفریح و تفرج، قسمتی از وقت و درآمد افراد برای مسافرت هزینه می‌شود. 

گرچه در دوران معاصر پیشرفت در تکنولوژی منجر به راحتی و آسودگی بیشتر سفر شده است، اما همین تکنولوژی و پیشرفت، باعث شده که انسان برای انتخاب روش مسافرت خود با گزینه‌های چنان فراوانی مواجه شود که امکان انتخاب را مشکل سازد. 

 یکی از ملزومات هر سفری، انتخاب محل مناسب اقامت است و همین یک بخش می‌تواند هر مسافری را به اندازه کافی گیج کند. تعداد زیاد هتل‌ها و مسافرخانه‌ها و مهمانپذیر‌ها و کیفیت متفاوت و متنوع آن‌ها در کنار هزینه‌های مختلفی که برای اقامت در آن‌ها مطالبه می‌شود می‌تواند خودش یک سردرگمی پیش از آغاز مسافرت ایجاد کند. هرچند به مدد اینترنت و سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، می‌توان پیش از انتخاب محل اقامت، درباره آن‌ها پرس و جو کرد، اما خود اینترنت هم با ارائه محتواهای پراکنده، متفاوت، متناقض و‌گاه نادرست، منبع جدیدی از سردرگمی مخاطبانش است. اما اگر شما پیش از سفر، به جای جستجوهای بی‌هدف و نامنظم در سایتهای جستجو، مستقیم به سراغ سایتی مثل (www. hotelyar. com) بروید، نه تنها از سردرگمی و اطلاعات متناقض و گمراه کننده نجات پیدا می‌کنید، که در زمان و وقت شما هم صرفه جویی شده و می‌توانید با خیالی آسوده، مکان اقامتی مناسب با شرایط خود را در شهر مقصد و در زمان سفر، انتخاب کنید. 

این سایت که با پوششی مناسب از هتلهای مختلف در اکثر شهرهای ایران، امکان رزرو اینترنتی را برای کاربران خود مهیا کرده است، نه فقط مناسب یافتن یک هتل است، که حاوی اطلاعات متناسب گردشگری درباره شهر مقصد، آدرسهای دقیق چگونگی رسیدن به هتل یا مکانهای دیدنی اطراف هتل و نیز درجه بندی هتل براساس نظرات کاربرانی که قبلا در آن اقامت داشته‌اند نیز هست. 

 شما می‌توانید با بررسی قیمت‌ها، امتیازهایی که مسافران به هتل‌ها داده‌اند و دوری و نزدیکی هتل به مکانهایی که قصد بازدید آن‌ها را دارید و نیز سطح امکاناتی که هر هتلی به میهمانانش ارائه می‌کند، به آسانی و در زمانی کوتاه محل اقامت مناسب خود را انتخاب و با پرداخت اینترنتی، آن را رزرو کنید. فرقی نمی‌کند که مقصد شما جزیره زیبای کیش است یا مشهد مقدس یا شهری کوچک و مرزی در شرق یا غرب ایران عزیز. شما فقط با دیدن هتل یار، و یا حتی با استفاده از اپلیکیشن این سایت جالب بر روی گوشیهای هوشمند خود (که به صورت رایگان قابل دانلود و نصب است) می‌توانید به آسانی و آسودگی محل اقامتی مناسب با شرایط خود را انتخاب کنید، در بسیاری موارد از تخفیفهای مخصوص رزرو اینترنتی هم بهره‌مند شوید و اگر تبدیل به مشتری داومی این سایت شوید، با افزودن به امتیازهای خود از تخفیفهای بیشتر هم بهره ببرید. فقط یکبار با کلیک روی هتلیار، آنرا امتحان کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی