بازدید 4309

شیر نیازمند یارانه ویژه است

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس بابیان اینکه شیر نیازمند یارانه ویژه است،گفت:صنعت دامداری با توجه به ظرفیت تولید گسترده می تواند اشتغالزایی کند،اما عواملی همچون تسهیلات مناسب، سرمایه درگردش و تعیین نرخ مناسب باید برای شیر در اقتصاد دامدار ایجاد شود.
کد خبر: ۶۰۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 25 June 2016
رحیم زارع در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه  ملت درباره وضعیت نرخ شیر، گفت: باید برای ثبات نرخ شیر دولت  اهتمام ورزد زیرا دامداران قشر زحمتکشی هستندکه با هزینه های بالا محصول شیر را تولید می کنند،بنابراین عدم خرید شیر برطبق نرخ  هزینه تولید و  نبود سود منطقی دامدار ان متضرر میکند.

نماینده  مردم آباده  و بوانات در مجلس شورای اسلامی با بیان  اینکه دامداران قشر بسیار زحمتکشی هستند، تصریح کرد: نباید برای تعیین نرخ شیر به دامدار بی توجهی شود،بلکه دولت باید با سیاست های تشویقی  در راستای تاکتیک های اقتصادی  اصولی تلاش کند  تا نرخ شیر به گونه ای تعیین شودکه علاوه بر تولیدکننده،مصرف کنند نیز متضرر نشود.

زارع  افزود:دامداران با سرمایه شخصی وکم در این  صنعت مولد حضور دارند،بدین ترتیب شایسته است برای این  قشر زحمتکش تسهیلاتی مهیاشود تا بتوانند وضعیت تولید را ارتقا دهند تا علاوه بر تولید داخلی بسترهای صادرات نیز در این راستا مهیا شود.

 وی  با بیان اینکه شیر نیازمند یارانه  ویژه است، یادآورشد:شیر جزو کالاهای اساسی است که ارتباط مستقیم با سلامت مردم دارد و این درحالی است که  تولیدکنندگان در این عرصه باید حمایت شوند  تا ما شاهد افزایش مصرف شیر در جامعه  باشیم ؛زیرا  افزایش مصرف لبنیات  تاثیر بسزایی  در سلامت  شهروندان خواهد داشت.

وی، یادآورشد: صنعت دامداری با  توجه به ظرفیت تولید گسترده می تواند در عرصه  ایجاد  اشتغال برای ما  نقش آفرینی کند،اما برای که این مهم عملیاتی شود باید عواملی همچون  تسهیلات مناسب، سرمایه درگردش و تعیین  نرخ  مناسب برای شیر در اقتصاد دامدار نهادینه شود.

عضو کمیسیون اقتصادی  مجلس با بیان اینکه  نرخ نهاده های  دامی نیازمند یارانه است،گفت:نرخ شیر  باید  به نوعی  تعیین شود که دامدار  بتواند هزینه های تولید را  پوشش دهد و بتواند سود منطقی  نیز در این راستا کسب کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی