بازدید 24411

ضرب‌وشتم خانم دکتر جوان پس از مرگ بیمار ۷۰ساله

مرد ٧٠ ساله به‌علت شکستگی لگن با سابقه دیابت و فشار خون از ١١ روز پیش در بخش ارتوپدی بیمارستان رازی بستری شده بود و با‌وجود تلاش کادر درمانی به علت آمبولی ریه فوت کرد. پس از این حادثه دو نفر از بستگان وی با حمله به یکی از دانشجویان دختر دستیار بیهوشی که بر بالین بیمار حضور داشت، وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
کد خبر: ۶۰۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰ 25 June 2016
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ماجرای ضرب و شتم دکتر نگین بابادی دانشجوی مقطع دستیاری رشته بیهوشی بخش ارتوپدی بیمارستان رازی را تشریح کرد.

به گزارش ایرنا، دکتر اسماعیل ایدنی با اشاره به جزئیات این حادثه اظهار کرد: حادثه رخ داده در بیمارستان رازی اهواز نخستین حادثه در تعرض به پزشکان و کادر درمانی زحمتکش و نادیده انگاشتن تلاش‌ها و زحمات آنان نبوده و آخرین نیز نخواهد بود.

وی گفت: مرد ٧٠ ساله به‌علت شکستگی لگن با سابقه دیابت و فشار خون از ١١ روز پیش در بخش ارتوپدی بیمارستان رازی بستری شده بود و با‌وجود تلاش کادر درمانی به علت آمبولی ریه فوت کرد. پس از این حادثه دو نفر از بستگان وی با حمله به یکی از دانشجویان دختر دستیار بیهوشی که بر بالین بیمار حضور داشت، وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند. بلافاصله پس از این اقدام با دخالت کادر حراست و پلیس بیمارستان، ضاربان دستگیر و بازداشت شدند.

وی این گونه حرکت‌ها را ناشی از فقر فرهنگی و تعصب‌های بیش از حد و غیرطبیعی دانست و گفت: این گونه حرکت‌ها باعث می‌شود تا ضمن مختل شدن کار درمان در بیمارستان‌ها، کادر پزشکی هم انگیزه خود را از دست بدهد. باتوجه به این حادثه و ضرب و شتم پزشک زحمتکش بیمارستان رازی با شکایت خانواده پزشک و بیمارستان، مراجع قضایی اقدام به بازداشت مهاجمان کردند.

وی درخصوص وضعیت کنونی دکترنگین بابادی دانشجوی مقطع دستیاری رشته بیهوشی بخش ارتوپدی بیمارستان رازی هم گفت: در زمان حاضرحال این پزشک مساعد است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹۴
انتشار یافته: ۱۶
متاسفانه رفتار برخی از دستیاران و پزشکها با بیمار و همراهان بیمار بسیار ناشایست است. سال گذشته مادر همسر بنده در بیمارستان ... بستری بود.
متاسفانه خانم دکتر دانشجویی که پرونده پزشکی ایشان را رسیدگی می کردند بسیار رفتار متکبرانه و مغرورانه ای با ما داشتند و در مقابل سئوالی که از ایشان در مورد بیمار می پرسیدیم، حتی کلمه ای جواب نمی دادند و روی خود را با غرور از ما برگردانده و می رفتند.
شما چه انتظاری دارید وقتی با این رفتار آنها، همان موقع شاهد مرگ عزیزان خود هم باشید.
متاسفانه در دانشگاه های ما چیزی از اخلاق و رفتار با بیماران و همراهان به این دانشجویان یاد نمی دهند.
و دانشجوها فقط غرور کاذب دارند.
فقر فرهنگی قبول.. ولی شما هم فقر علمی و سخت افزاری خودتونو قبول بفرمایید.
اشتباهات بسیاری از طرف کادر پزشکی صورت میگیره و کمبودها و رسیدگی نشدن های بسیاری مشهوده..
آقا وضع رسیدگی به بیمار وبه خصوص پاسخگویی به همراهان بیمار در اهواز افتضاحه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
كجا كه خوبه برادر/خواهر
بسمه تعالی
اولین مقصر رسانه ها می باشند
که دید جامعه را با
خبر های ناقص یک طرفه و بررسی نشده
نسبت به جامعه پزشکی بد بین می کنند.
عاقبت همه ختم به خیر شود انشالله
از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست....

دختر مردم به جای ول گردی تو خیابونها و اینستاگرام و فضای مجازی، 10 سال شب و روز درس خونده و کشیک داده تا پزشک متخصص بشه به جامعه خدمت کنه بعد دو نفر بیان کتکش بزنند واقعا جای تاسف داره.
روزانه در مشاغل مختلف شاهد بی حرمتی هستیم...از پلیس گرفته تا پرستار و مهندس
کجا هستن تا بیان گزارش تهیه کنن؟؟؟
دستیار بیهوشی مگه دکتر حساب میشه!!!
ما را چه می شود!!!!!! روز به روز به خطاهای انسانیمان افزوده می شود. کمی درون خود جستجو کنیم. اگر هر فردی در جایگاه خودش سعی کند مسئولیت پذیر باشد و امور محوله را به بهترین شکل ممکن انجام دهد قطعا این دست اتفاقات کمتر خواهد شد.
این روزها شاهد افزایش خطای پزشکی هستیم. اما این به این معنی نیست که فقط در حوزه سلامت این خطاها افزایش داشته بلکه چون این جایگاه با مرگ و زندگی مستقیم افراد در ارتباط هست، بیشتر نمود پیدا می کند. اما مرگ کودک در حادثه شهرداری بدلیل بی مبالاتی دست اندرکاران شهرداری و یا مرگ گروه گروه عزیزان در واژگون شدن اتوبوس و حوادث جاده ای هم ردیف خطاهای پزشکی است.
یک بار خودمان را مرور کنیم، از خودمان شروع کنیم تا جلوی این گل به خودیها را بگیریم.........
وضعیت خیلی بدی شده در بیمارستانها. تعدادی از افراد متعصب وبی فرهنگ کاری می کنند که نتیجه اش گریبانگیر بقیه افراد می شود بعد از درگیری ها در بیمارستان ها افرادی برای جلوگیری از درگیری ها بکار گمارده اند و این افراد بی سواد هستند و اصلا نمی توانند چطور با مردم برخورد کنند و خود این به معضل بزرگی تبدیل شده است. این افراد خیلی بی ادبانه رفتار می کنند. خواهشمندم یا افراد با سواد به کار گیرید یا کلاس توجیهی برای آنها برگزار کنید. طوری رفتار می کنند که تمام کسانی که به بیمارستان مراجعه کرده اند جانی و خطرناک هستند
وقتی رسید گی نمی کنند فقر فرهنگی نیست!!!!!!!!
چرا با دکتر بیهوشی بیمارستان مشاجره داشته اند ؟ کاملاً مشکوک بنظر می رسد .
باید با این افراد بی فرهنگ برخورد جدی صورت بگیره
البته خوبه كه ضاربين بازداشت شدند ولي ايكاش به تخلفات پزشكي هم به همين سرعت رسيدگي بشه
با سلام
من خودم چون به شخصه درگیر مسائل و معضلات بخش درمان و پزشکی شده ام کاملا حال و روز آن بندگان خدا رو درک میکنم.
متاسفانه بخش درمان کشور هیچ متولی و پاسخگوی مناسبی نداردو پرسنل آن با کمال بی مسئولیتی و بی احساسی با جان عزیزان مردم بازی میکنند!!
پدر اینجانب در یکی از بیمارستان های مطرح قلب تهران مورد جراحی قلب باز قرار گرفت که در حین عمل جراحی دچار سوختگی شدید و عمیق با دستگاه الکترو کاتر شد و متاسفانه دچار سوختگی درجه 3 به میزان 40% گردید.
هیچکس این ضعف عمل جراحی را بر عهده نگرفت و همه گفتند اتفاق بوده است!!
البته ما همچنان پیگیر مسائل قانونی و حقوقی هستیم ،لکن متاسفانه سیستم درمان و پزشکی به هیچوجه با مردم،بیماران و بستگان آنها انسانی و مسئولانه برخورد نمیکنند و به همین دلیل هراز چندگاهی میبینیم و یا میشنویم که پرستار -بهیار و یا پزشکی مورد ضرب و جرح و یا حتی قتل قرار گرفته است.
يك طرفه قضاوت نكنيد متاسفانه اكثر كادر درماني بيمارستانها(دكتر-پرستار و.....)به اكثر بيماران به ديد حقارت نگاه مي كنند و تصور مي كنند كه خود بالاترين و برترين افراد اجتماع از هر نظر مي باشند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار