بازدید 5358
کوپاآمه ریکا

آرژانتین با شاهکارهای هیگواین و مسی، به نیمه نهایی رسید

آرژانیتن در ورزشگاه ژیلت شهر فاکسبورو در ایالت ماساچوست به مصاف ونزوئلا رفت و در غیاب دی ماریا با بازی درخشان هیگواین و لیونل مسی با سه اختلاف به نیمه نهایی کوپا رسید
کد خبر: ۵۹۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۵ 19 June 2016
آرژانتین با درخشش ستاره های همیشگی اش مسی و هیگواین و االبته بازی عالی رومرو به نیمه نهایی کوپا رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، آرژانیتن در ورزشگاه ژیلت شهر فاکسبورو در ایالت ماساچوست به مصاف ونزوئلا رفت. آرژانیتن در غیاب دی ماریا امید زیادی به لیونل مسی داشت که این روزها از مصدومیت خلاص شده است.

بازی طبق انتظار با برتری آلبی سلسته آغاز شد و در راس حملات آبی ها مسی چند دقیقه بعد از خراب کردن یک توپ کار خودش را کرد. در دقیقه 7 بازی مسی در میانه های زمین صاحب توپ می شود و با یک پاس تو عمق بلند 30 متری توپ را ما بین دو بازیکن ونزوئلا به گنزالو هیگواین رساند تا وی با شاهکاری دیگر و یک ضربه سر ضرب گل او را بزند.

در ادامه دو فرصت نصف و نیمه برای ونزوئلا مهیا شد. بازی کاملا در دستان آرژانیتن بود و این تیم به راحتی در عمق دفاع ونزوئلا نفوذ می کرد و تا دقیقه 25 به غیر از گل چند فرصت را بر روی دروازه هرناندز ایجاد کردند.

در دقیقه 29 شاهکار دیگری سرانجامش به گل رسید. این بار شاهکار از سوی مدافع ونزوئلا بود. فیگوئرا یک پاس روبه عقب آرام می دهد و هیگواین توپ را در میانه راه دزدید و دروازه بان را دریبل کرد و توپ را به تور رساند.

آرژانتین با شاهکارهای هیگواین و مسی، به نیمه نهایی رسید

دقیقه 35 روی یک تعلل از ماسکرانو در 20 متری دروازه توپ لو می رود و روندون از 18 متری شوت می زند و رومرو با یک رفلکس عالی توپ را دفع می کند. 4 دقیقه بعد روی سانتر یک کرنر بازهم روندون دروازه آلبی سالسته را لرزاند. او روی سر اوتامندی سر زد و توپ او به تیرک عمودی خورد. در ادامه حملات وحشتناک ونزوئلا ضربه فلچر که به بالای سر رومرو رفت توسط این دروازه بان با یک شیرجه روبه عقب به زیبایی دفع شد. چند دقیقه بعد روی یک سانتر از سمت راست رومرو از دورازه خارج شد که توپ را بگیرد اما پای مهاجم حریف را زد و داور پنالتی گرفت.

پشت ضربه پنالتی سیخاس قرار گرفت. او یک ضربه چیپ فاجعه بار را زد و رومرو ایستاد و ضربه او را گرفت. نیمه اول با همان 2 گل به پایان رسید.

نیمه دوم نیز با برتری نسبی آلبی سالسته آغاز شد ولی ونزوئلا کم کم بهتر شد. موقعیت جدی تا دقیقه 60 ایجاد نشد تا اینکه روی اشتباه مدافع ونزوئلا سه بازیکن آرژانتین به سمت دروازه حرکت کردند و مسی روی پاس گایتان تک به تک شد و با یک ضربه استادانه توپ را از لای پای هرناندز وارد قاب دروازه کرد.

آرژانتین با شاهکارهای هیگواین و مسی، به نیمه نهایی رسید

دقیقه 70 روی یک سانتری از سمت چپ محوطه جریمه آرژانتین کشیده شد، روندون با یک ضربه سر دروازه رومرو را گشود. تنها یک دقیقه بعد روی یک حرکت تیمی، توپ به مسی رسید او با یک پاس تک ضرب توپ را به لاملا که به جای گایتان وارد زمین شده بود داد و او روی اشتباه دروازه بان ونزوئلا دروازه را باز کرد.

در نهایت آرژانتین با قدرت و برد 4 بر یک به نیمه نهایی رسید. آلبی سالسته در این مرحله باید به مصاف آمریکای میزبان برود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی