بازدید 3032

عباس: مسجدالاقصی خط قرمز ماست

همزمان با یورش جمع کثیری از شهرک‌نشین‌های تندور به محوطه‌های مسجد مبارک الاقصی، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین هشدار داد مسجدالاقصی خط قرمز فلسطین است.
کد خبر: ۵۹۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 13 June 2016

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری البوابه، صهیونیست‌های تندرو تلاش کردند تا در میان حمایت شدید یگان‌های ویژه اسرائيلي، آیین های ویژه یهودیان را در محوطه‌های مسجد الاقصی اجرا کنند.

این یورش یک روز پس از درگیری‌های شدید میان تندروها و فلسطینی‌ها در چندین محله در قدس به ویژه در نزدیکی "باب القطانین" و "باب الاسباط" که به شهرک‌نشین‌ها اجازه انجام مراسم و آیین های تحریک‌آمیز خود را نداد، صورت گرفت.

پیشتر هیات‌ها و شخصیت‌های فلسطینی در قدس از شهروندان خواسته بودند تا حضور خود در مسجد الاقصی را به دلیل ادامه یورش‌های شهرک‌نشین‌های تندرو و هتک حرمت این مسجد بیشتر کنند.

از سوی دیگر، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر لزوم توقف هتک حرمت مسجد الاقصی تاکید و تصریح کرد که مسجد الاقصی خط قرمز است که نمی‌توان در قبال تجاوزها و هتک حرمت‌هایی که مسجد الاقصی در راس آن قرار دارد، سکوت کرد.

 عباس به اهمیت نقش گسترده نگهبانان مسجد الاقصی برای دفاع از مقدسات اشاره و بر اهمیت پایداری و ثبات در مقابل اشغالگران تاکید کرد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تصریح کرد: مردم ما از قدس و مقدسات دفاع می‌کنند و مسجد الاقصی خط قرمزی است که ما اجازه عبور از آن را نمی‌دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی