بازدید 16513
۲

بازیگرسینما: به پارتی نروی بیکار می‌شوی!

یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: افرادی مثل من که باندی ندارند و در مهمانی‌های شبانه شرکت نمی‌کنند جای کار ندارند.
کد خبر: ۵۹۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 09 June 2016
یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: افرادی مثل من که باندی ندارند و در مهمانی‌های شبانه شرکت نمی‌کنند جای کار ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پردیس افکاری بازیگر سینما و تلویزیون به میزان گفت: با توجه به شرایطی که این روزها بر سینما و تلویزیون حاکم است بسیاری از افراد دچار بیکاری شده اند و در واقع شرایط نابسامانی بوجود آمده است.

وی افزود: افرادی مثل من که باندی ندارند و در مهمانی های شبانه شرکت نمی کنند جای کار ندارند. فکر می کنم دلیل این موضوع هم  مدیریت های اشتباهی است که هر کسی که هر کاری دلش بخواهد می تواند انجام بدهد.

افکاری عنوان کرد: این روزها هر کسی که کمی پول ته جیب خود دارد تهیه کننده می شود و تمام اقوام خود را وارد یک کار می کند و درنهایت یکسری رنگ و حرکات باعنوان فیلم سینمایی و سریال ارائه می دهند.

این بازیگر با اشاره به اشتغال برخی از بازیگران به کار دیگری در کنار بازیگری گفت: از نظر من این کار درست نیست ولی به هرحال عده ای  به خاطر شرایط این کار را می کنند برای مثال برخی از بازیگران مرد رستوران می زنند این هم به خاطر گذران زندگی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۲
هر بازیگری ی دورانی داره البته استثنا هم داره. خانم افکاری هم دورانی داشت و تموم شد
دوست عزیز ، هنرمند گرامی ؛ بنده به عنوان کسی که علاقه زیادی به سینما دارم و تا حدود زیادی این صنف را تعقیب میکنم ، اسم شما را برای اولین بار شنیدم .
اما چیزی که میخوام از شما سوال کنم ، این هست که ، هنرمندانی مثل پرویز پرستویی ، رضا کیانیان ، نیکی کریمی ، فاطمه معتمد آریا ، بهرام رادان ، شهاب حسینی و بسیاری هنرمندان سرشناس و توانمند دیگر که حضور اثر بخش و جاودانه ای در سینمای ایران دارند ، طبق فرمایش شما میبایست 24 ساعت در پارتی و میهمانی به سر ببرند !!! در حالیکه ، این بزرگواران همیشه از اینگونه اتفاقات و مسائل به دور بوده اند . لذا ، به نظر بنده ، کسانی که واقعا هنرمند بوده و با چنته ای پر ، پای در این راه نهاده اند ، از جایگاه ارزشمندی در این صنف برخوردارند و تنها کسانیکه با دستی خالی و تنها با تکیه بر روابط و مسائل دیگری در این عرصه حضور پیدا کرده اند ، خیلی زود از این عرصه حذف میشوند و برای خود نمایی و ایجاد سر و صدا و جلب توجه ، دست به چنین کارهایی میزنند ، چرا که چیزی برای بقا در این عرصه ندارند .
بنابراین توصیه میکنم تا میتوانید ، توانمندیهای خود را در این راه افزایش دهید تا بر اساس اندوخته ها و توانمندیهایتان در این عرصه حضوری مستمر داشته باشید .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار