بازدید 4928
۱

نظر جالب منصوریان در مورد مجیدی و شماره ۷ پر حاشیه!

کد خبر: ۵۹۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ 08 June 2016
علیرضا منصوریان می گوید بازیکنی لیاقت شماره ۷ را داشته باشد این پیراهن را به آن بازیکن می دهد.
به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا منصوریان در مورد اینکه فرهاد مجیدی در صفحه شخصی خود از منصوریان حمایت کرده و همچنین او در مورد پیراهن شماره ۷ اظهار نظر کرده گفت: باید بگویم احساس کردم آرزوی موفقیت دوستانم از ته دل بوده است. من مثل برخی ها نیستم که بگویم روزنامه‌ها و یا خبرگزاری‌ها را نمی‌خوانم بلکه همه رسانه‌ها را با دقت می‌خوانم و اگر هم وقت کم بیاورم یک گروه از دوستانم هستند که فضای مجازی را رصد می‌کنند و در اختیار من قرار می‌دهند. من از آنها تشکر می‌کنم و همچنین باید ممنون دار پیشکسوتان باشم که با حمایت آنها به استقلال آمدم. امسال سال صبر و حوصله هواداران است و آنها صبرشان را بالا ببرند.
وی افزود:  من قول می‌دهم تغییرات خوبی را در استقلال شاهد باشید. هرچند که شاید مقاومت‌هایی هم در راه تغییرات صورت بگیرد و نباید اجازه دهیم رقبای ما لا به لای شکاف هایی که ایجاد می‌شود قرار گیرند.درباره فرهاد مجیدی و پستی که او در اینستاگرامش منتشر کرده باید بگویم که مطلب خوب او را دیدم و همین حس را من نسبت به او دارم. شاید در فضای استقلال احساس رقابت کنید اما این مسائل و این حرفها دلی است و من به آنها احترام می‌گذارم. اگر از عزیزان پیشکسوت کسی  ایرادی در کار من می‌بیند با من تماس بگیرد و به من بگوید از فرهاد مجیدی تشکر می‌کنم حتی او اعلام کرده که شماره پیراهنش آزاد است و من به دوست ۲۰ ساله خودم قول می‌دهم با نهایت احترام به این پیراهن نگاه کنیم و اگر کسی لیاقت این شماره و این پیراهن را داشت آن را به تن خواهد کرد و  اگر احساس کنم بازیکنی وزن ندارد که این پیراهن را بپوشد آن را نگه خواهم داشت.
منصوریان تاکید کرد: اما اگر ببینم کسی این توانایی را دارد که یک فرهاد مجیدی دیگر شود این پیراهن را به او می‌دهم. هرچند که ترجیح می‌دهم این پیراهن از دست خود مجیدی به دست بازیکن ما برسد اما اگر وقت کم بود خود بازیکن را پیش مجیدی می‌فرستیم تا از او رخصت بگیریم. همه شماره‌های استقلال قابل احترام هستند. روزی که من به استقلال ‌آمدم شماره ۱۷ را که روزگاری تن عبدالعلی چنگیز بود پوشیدم و بعد از آن به خاطر حسن روشن شماره ۱۰ را به تن کردم هرچند که بعد از رفتن امیر قلعه نویی مدتی هم شماره ۸ را به تن کردم اما باید بگویم همه شماره‌های استقلال از شماره ۱ گرفته که روزگاری تن مرحوم ناصر حجازی بود تا شماره هایی مثل ۷۷ و ۸۸ قابل  احترام هستند. به هر حال ۷ و ۸ این دو شماره هم بخشی از یک بازیکن بوده‌اند. همه شماره ها از نظر من محترم و قابل احترام  هستند و بازیکنان بدانند که باید حرمت پیراهن حفظ شود. پیراهن بازیکن آنقدر قابل احترام است که اگر بازیکنی جانماز گیر نیاورد باید روی آن نماز بخواند. مطمئن باشید اگر به این پیراهن توهین شود با عامل آن برخورد خواهم کرد شاید از حق خودم بگذرم اما از حق نام استقلال و حق هواداران نخواهم گذشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
مرد بزرگ موفق باشی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار