بازدید 6539

رصد کاروان سلاح و مهمات از ترکیه برای داعش

مرکز حمیمیم ویژه نظارت بر آتش بس در سوریه از رصد کاروان حامل سلاح برای داعش در شمال شرقی حلب از ترکیه خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۷ 08 June 2016
مرکز حمیمیم ویژه نظارت بر آتش بس در سوریه از رصد کاروان حامل سلاح برای داعش در شمال شرقی حلب از ترکیه خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از روسیا الیوم، مرکز حمیمیم که وظیفه نظارت بر آتش بس در سوریه را برعهده دارد روز سه شنبه از رصد یک کاروان در شمال شرقی حلب که حامل اسلحه و مهمات از ترکیه برای داعش بود، خبر داد.

این مرکز که وابسته به وزارت دفاع روسیه است در بیانیه ای اعلام کرد که کاروان مذکور تحت حفاظت چندین گروه مسلح با آزادی از مناطق تحت سیطره گروه های مسلح مختلف عبور کرده و به منطقه تحت سیطره گروه تروریستی داعش رسیده است.

بنا بر این بیانیه تروریست های داعش و جبهه النصره به حملات خود علیه مواضع نیروهای دولتی و واحدهای حمایت مردمی کردها ادامه می دهند و تمرکزشان بر روی اطراف شهر حلب است.

مرکز حمیمیم پیش از این نیز اعلام کرده بود که تروریست ها علیرغم حلول ماه رمضان به بمباران مواضع نیروهای دولتی و کردها و همچنین محلات مسکونی شهر حلب ادامه می دهند.

ترکیه تاکنون بارها از سوی دولت سوریه و ناظران روسی به خرید نفت ارزان داعش و ارسال سلاح برای این تروریست‌ ها متهم شده اما هر بار گفته که این ادعاها بی‌ پایه و اساس است. روس‌ ها تاکنون تصاویر پهپادی متعددی از ورود نفت‌کش های داعش به داخل خاک ترکیه منشر کرده‌ اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار