بازدید 3352
وزارت اطلاع رسانی فلسطین:

هدف انفجار «بقعه» اردن و فلسطین بود

وزارت اطلاع رسانی فلسطین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که انفجار تروریستی که در اردوگاه البقعه توسط عناصر جنایت کار رخ داد، اردن و فلسطین را هدف گرفته بود.
کد خبر: ۵۹۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵ 07 June 2016
وزارت اطلاع رسانی فلسطین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که انفجار تروریستی که در اردوگاه البقعه توسط عناصر جنایت کار رخ داد، اردن و فلسطین را هدف گرفته بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، وزارت اطلاع رسانی فلسطین با صدور بیانیه ای انفجار تروریستی در اردوگاه البقعه در اردن که منجر به جان باختن ۵ نفر شد را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش در بیانیه وزارت اطلاع رسانی فلسطین آمده است: انفجار تروریستی که در اردوگاه البقعه توسط عناصر جنایتکار رخ داد، اردن و فلسطین را هدف گرفته بود. همچنین مکان و زمان این جنایت نیز نشان دهنده تلاش مذبوحانه برای برهم زدن روابط اردن و فلسطین است.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است:ما به مردم اردن تسلیت عرض می کنیم و این اقدام وحشیانه از سوی فلسطین قابل پذیرش نیست و همچنین در برابر آن نباید سکوت کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه افزوده شده است: انجام این اقدام در زمان نزدیکی به خداوند(ماه رمضان) جنایتی بزرگ است و از خباثت جانیان این حادثه حکایت دارد. همچنین این اقدام وحشیانه همزمان با سالروز نکسه رخ داد.

وزارت اطلاع رسانی فلسطین در پایان از رسانه های محلی درخواست کرد که به ترورریست ها برای انتشار کینه هایشان و یا اظهارنظر کردن فرصت ندهند و برای نشر اخبار در این خصوص فقط به خبرهای رسمی اردن استناد کنند.

شایان ذکر است افراد مسلح روز دوشنبه به یک مرکز اطلاعاتی اردن در شهر البقعه حمله کردند که در جریان آن ۵ نفر کشته شدند. تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی