بازدید 9997

استقلال با 300میلیون بیشتر،ستاره را از چنگ پرسپولیس درآورد

رقمی که پرسپولیس برای این بازیکن در نظر گرفته بود بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون بود اما ظاهرا استقلالی ها با رقم قرارداد ۹۷۰ میلیون تومان (که البته با برخی موارد میلیاردی می شود) با این بازیکن به تواففق رسیده اند.
کد خبر: ۵۹۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰ 07 June 2016
یکی از بازیکنانی که در فهرست خرید مسئولان باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ قرار داشت، فرشید باقری بازیکن تیم صبای قم بود که در خبرها عنوان شد با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافقات اولیه هم دست یافته است.

به گزارش تابناک ورزشی، با این حال این بازیکن راهی باشگاه رقیب شد و با استقلال قرارداد امضا کرد تا این اتفاق باعث ناراحتی مسئولان باشگاه و هواداران پرسپولیس شود. در این مورد گفته می شود رقمی که پرسپولیس برای این بازیکن در نظر گرفته بود بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون بود اما ظاهرا استقلالی ها با رقم قرارداد ۹۷۰ میلیون تومان (که البته با برخی موارد میلیاردی می شود) با این بازیکن به تواففق رسیده اند.

پس از این انتقال عنوان شد که وزیر ورزش و جوانان که دغدغه درستی در مورد پرداخت نشدن رقم های بالا به فوتبالیست ها دارد، به بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال به خاطر این قرارداد و البته چند قرارداد دیگر تذکر داده است.

استقلال با 300میلیون بیشتر، ستاره را از چنگ پرسپولیس درآورد

مسئولان باشگاه استقلال تصور می کنند یکی از مسئولان باشگاه رقیب اطلاعات قرارداد باقری را به وزیر داده است و به همین خاطر گودرزی به آنها تذکر داده است. رسیدن این خبر به گوش لیدرها و هواداران استقلال که یک پرسپولیسی به وزیر گزارش داده است، آنها را به مقابل وزارت ورزش کشاند و زمانی که علی اکبرطاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس را دیدند به اتومبیل وی حمله و به وی توهین هایی هم کردند.

پس از این اقدام لیدرهای استقلال، همتایان آنها در باشگاه پرسپولیس با حضور مقابل ساختمان باشگاه قرمز به حمایت از طاهری پرداختند.
وزارت ورزش و جوانان در سالهای اخیر تاکید زیادی روی این موضوع داشته که باشگاه ها نباید به فوتبالیست ها رقم های بالایی پرداخت کند. به همین خاطر تذکرهایی را هم به مسئولان فوتبالی داده است. در این مورد گفته شده که وزارت ورزش چند بازیکن استقلال را هم که رقم قرارداد بالایی داشته اند احضار کرده و از آنها توضیح خواسته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار