بازدید 2696

استعفای افشارزاده و حضور قنبرزاده در استقلال تکذیب شد

کد خبر: ۵۹۵۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 06 June 2016
خبر حضور منصور قنبرزاده در استقلال تکذیب شد.
به گزارش تابناک ورزشی،شهاب جهانیان در واکنش به اتفاقات رخ داده مقابل وزارت ورزش و جوانان گفت: من نمی‌خواهم زیاد در مورد این مسائل صحبت کنم چون کارهای مهم‌تری برای استقلال وجود دارد. از سویی طرفداران استقلال این تعدادی نیستند که مقابل وزارت جمع شده بودند و استقلال متعلق به 30 میلیون هوادار است که مطمئنا آنها می‌دانند که مدیریت در باشگاه استقلال شرایط خاص خودش را دارد.
وی افزود: همین حالا که با شما صحبت می‌کنم با اسپانسر برای فصل آینده جلسه داریم و فرصت نداریم که به این شایعات بی‌اساس پاسخگو باشیم.
سخنگوی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا افشارزاده استعفا داده است یا خیر؟ گفت: افشارزاده استعفا نداده و به کار خودش ادامه می‌دهد.
جهانیان در پاسخ به این سوال که آیا قرار است منصور قنبرزاده مدیرعامل این باشگاه شود، گفت: خیر من نه چنین چیزی شنیده‌ام و نه در مورد این شایعات صحبتی انجام می‌دهم فقط این را بگویم که خواب دشمنان استقلال تعبیر نخواهد شد و با قدرت در یارگیری به کارمان ادامه خواهیم داد.
وی در پایان در پاسخ به این سوال که ایا تغییرات در هیات مدیره وجود دارد یا خیر؟ گفت: این موضوع را تایید می‌کنم و قطعا در هیات مدیره تغییرات خواهیم داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی