بازدید 2406

رکود و بیکاری موجب نگرانی مردم شده است

نماینده مردم درود و ازنا گفت: آنچه نمایندگان لرستان و مردم این منطقه دریافته‌اند مدیریت‌ها در این استان در بیشتر حوزه‌ها به ویژه حوزه‌های اقتصادی با نگاه سیاسی انتخاب می‌شوند.
کد خبر: ۵۹۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 06 June 2016
مجید کیان‌پور نماینده مردم دورود و ازنا امروز دوشنبه (17 خردادماه 95) در نطق میان دستور خود اظهار داشت: نگرانی‌ام از اینکه مسئولان شرایطی را در استان لرستان فراهم نکنند تا از موقعیت خوب بکارگیری اقتصاد مقاومتی به احسن‌الوجه استفاده نشود. مدیریت متخصص و متعهد در حوزه‌های اقتصادی یکی از الزاماتی است که در این خصوص باید بررسی دقیقی به عمل آید.

وی افزود: آنچه نمایندگان لرستان و مردم این منطقه دریافته‌اند مدیریت‌ها در این استان در بیشتر حوزه‌ها به ویژه حوزه‌های اقتصادی با نگاه سیاسی انتخاب می‌شوند.

نماینده مردم دورود و ازنا در ادامه عنوان کرد: مسائل اقتصادی و صنعتی، مالیاتی،‌ معیشتی، اشتغال و رکود اقتصادی حاکم و بیکاری بالای 35 درصد سبب ایجاد نگرانی و چهره مردم این دو شهر شده است. پروژه‌های نیمه تمام، واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه فعال و مهاجرت جوانان و نیروی کار فعال از این دو شهر باعث کاهش چشمگیر نرخ رشد جمعیت و روی آوردن به شغل‌های نامناسب و کاذب در حاشیه کلانشهرها این موضوع را می‌طلبد که دولت در جهت کاهش مشکلات تدابیر ویژه‌ای را اتخاذ نماید.

نماینده مردم دورود و ازنی در خاتمه به مشکلات موجود در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و از مسئولان مربوطه خواستار رسیدگی هر چه بیشتر آنها شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی