بازدید 8743

افشارزاده از استقلال رفتنی شد+ تصاویر

بهرام افشارزاده با مصوبه هیات دولت مبنی بر اینکه بازنشستگان دیگر نمی توانند پست های مهم و دولتی داشته باشند باید از استقلال و حتی وزارت ورزش خداحافطی کند.
کد خبر: ۵۹۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳ 05 June 2016
سرپرست باشگاه استقلال با ابلاغیه دولت شامل حال قانون بازنشستگان کشور شده است.
به گزارش تابناک ورزشی،بحث ممنوعیت استفاده از بازنشستگان در قسمت های مختلف دولت سالهاست که مطرح شده اما این بار به صورت جدی مجلس شورای اسلامی این موضوع را پیگیری کرده است.

در همین راستا حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان را برای اجرا به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ابلاغ کرد.

قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان در جلسه علنی روز دوشنبه مورخ بیستم اردیبهشت ماه یک‌هزار و سیصد و نود و پنج مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 29/2/1395 به تأیید شورای نگهبان رسیده است.

با توجه به این ابلاغیه که به نظر می رسد از سوی مجسل شورای اسلامی این بار به صورت جدی تر از هر زمان دیگری پیگیری می شود مدیران ورزشی هم که به عنوان بازنشسته مشغول به کار هستند هر چه زودتر باید تعیین تکلیف شوند.

در همین راستا نکته قابل توجه که امروز جزو سوژه های اصلی فوتبالی ها بوده حضور بهرام افشارزاده به عنوان سرپرست باشگاه استقلال است. درحالی که تغییرات در هیات مدیره استقلال از مدت ها قبل زمزمه هایش شنیده می شد و حتی جدایی افشارزاده از استقلال نیز از مدت ها قبل مطرح شده بود اما امروز این مباحث رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است. ظاهرا حکایت با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن شده است اما ابلاغیه دولت دیگر این بازی ها را نمی شناسد و این طور که از این ابلاغیه و خواسته مجلس بر می آید امثال افشارزاده باید بابت پست هایی که دارند تصمیمات جدیدی بگیرند.

در واقع اگر هم خود وزارت ورزش نظری بر تغییر در مدیریت باشگاه استقلال نداشت با این ابلاغیه مجبور به تغییرات است حتی اگر افشارزاده بخواهد با قدرت به کارش ادامه دهد.

این مصوبه مجلس و نامه روحانی به وزرایش فصل الخطاب همه مدیران بازنشسته در ورزش ایران است.

افشارزاده از استقلال رفتنی شد

افشارزاده از استقلال رفتنی شد

افشارزاده از استقلال رفتنی شد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار