بازدید 24500

روناک یونسی در GEM بود؟

روناک یونسی در پاسخ به این شایعه می گوید: من در تمام این مدت مشغول بازی در سریال «آسپرین» بودم این مسئله در صفحات شخصی من و «فضای مجازی» قابل اثبات است. این اتفاق یک تشابه اسمی است که هیچ واقعیتی ندارد.
کد خبر: ۵۹۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ 05 June 2016
نام روناک یونسی در تیتراژ فیلم «ماگنولیا» شبکه GEM  به کارگردان مهدی مظلومی طی هفته گذشته از شبکه Gem TV و Gem Movie‌ پخش شد.

به گزارش بانی فیلم، هفته گذشته فیلم «ماگنولیا» از شبکه Gem TV روی آنتن رفت که در تیتراژ پایانی نام چکامه چمن ماه با عنوان طراح صحنه و لباس و نام روناک یونسی به عنوان دستیار لباس به چشم خورد.

پس از حضور بازیگرانی چون چکامه چمن ماه، رابعه اسکویی، بهارک صالح نیا و ... مهدی مظلومی کارگردان سریال‌های «کمرندها را ببندیم»، «بدون شرح» و ... که به شبکه جم پیوسته اند، نام روناک یونسی بازیگر سریال‌های «رستگاران»، «گل‌های گرمسیری» و ... در تیتراژ فیلم «ماگنولیا» آن هم با عنوان دستیار طراح لباس عجیب به نظر می‌رسد.

روناک یونسی در پاسخ به این شایعه می گوید: من در تمام این مدت مشغول بازی در سریال «آسپرین» بودم این مسئله در صفحات شخصی من و «فضای مجازی» قابل اثبات است. این اتفاق یک تشابه اسمی است که هیچ واقعیتی ندارد.

من این مسئله را تکذیب و از طریق شبکه‌های مجازی و صفحات شخصی خودم با انتشار مطلبی این مسئله را رسانه‌ای خواهم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰
بیخیال بابا... حالا این شبکه های Gem فکر میکنید واسه چه کسانیه؟؟؟!! بخدا ملت انقدر هم خنگ نیستن
اگر به این موضوع هم مثل سایر موضوعات با حساسیت تحجری خودمان نگاه کنیم کم کم باید کل آرشیو فیلم ها را به بایگانی راکد بسپاریم که چون در قسمتی از آن فلان کس بازی کرده که حالا به جم ویا مم ... رفته است که این کار علاوه بر خسارت هنگفت مالی به سینما ورسانه نوعی نقطه ضعف دادن به دشمن است باید اینطوری فکر کنیم که آب یک چشمه با لیس زدن یک سگ (با کمال معذرت ) نجس نمی شود که ما خودمان را از آب چشمه محروم کنیم و دوم اینکه مگر هنر پیشه های خارجی که فیلمهایشان نشان داده می شود قدیس هستند همه شان صدها صحنه فضاحت بار دارند آنوقت نباید آنها را هم با فیلم هایشان نشان داد
دمشون گرم
عجب فاجعه ای!!
اگرم باشه چه اشكالي داره كه طراح لباس يا گريمور يا ... در كشورهاي ديگه باشه؟!!
تشابه اسمی ؟؟!!!!!
دوست دارن هر جا که میخوان باشن! پول بیشتر بدید که همینجا بمونن. آزادی بدید که نرن!!!
فاجعه؟!جدی نظرت اینه؟به نظر من وجود این چنین تفکراتی فاجعست..
اصلا روناک یونسی کی هست ؟واقعا اینهمه بزرگنمایی و مطرح نمودن اقا یا خانم های هنرمند وبازیگر اهمیت داره ؟
چقدر هم خودشو مهم جلوه داده اصلا کی هستی؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست