بازدید 3893
۴

ادامه پخش «معمای شاه» در ماه رمضان

مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی در ماه مبارک رمضان طبق روال گذشته جمعه‌ها ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
کد خبر: ۵۹۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 04 June 2016
مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی  در ماه مبارک رمضان طبق روال گذشته جمعه‌ها ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

به گزارش تسنیم روابط عمومی این سریال اعلام کرده است در روزهای جمعه و شنبه(14 و 15 خرداد) گروه «معمای شاه» برای ضبط قسمتهای داستانی قیام سال 1342 به بازار تهران رفته است.

سریال «معمای شاه» در 80 قسمت به نویسندگی و کارگردانی «محمدرضا ورزی» و تهیه‌کنندگی «علی لدنی» در سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته‌شده است. 80 بازیگر اصلی، 520 بازیگر فرعی و بیش از 560 نفر از عوامل پشت دوربین از اردیبهشت سال 1391 تاکنون در ساخت این اثر همکاری داشته‌اند.

«معمای شاه» به‌مرور وقایع تاریخی، اجتماعی و سیاسی ایران در فاصله سال‌های 1317 تا 1357 هم‌زمان با دوران پهلوی دوم می‌پردازد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مگه هنوزم پخش میشه؟
چه خبر خوبی! برنامه کمدی ماه رمضانمان هم جور شد.
بدترين و چرت ترين فيلم تاريخي اي است كه ساخته شده،مخصوصا با اون بازي ...... ارجمند و.....اخه كسي نيست به اين كارگردان بگه ،ثريا كه زمردي بودن چشمش و زيبايي اش در ان زمان زبان زد بود ،چطور يك هنرپيشه اين شكلي شريفي نيا رو گذاشته جاي ثريا،واقعا چي فكر كرده؟؟؟!!!!!
حیف پولی که صرف ساختنش شد و هیچ خوب نبود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار