بازدید 2602

معامله آب‌سنگین با آمریکا منتفی شود

نماینده مردم کلیبر در مجلس معتقد است در شرایطی که آمریکا بار دیگر سوءنیت خود را با بلوکه کردن اموال ایران نشان داده معامله آب‌سنگین با این کشور اشتباه است.
کد خبر: ۵۹۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 04 June 2016
تشریح درجه کیفیت و استاندارد آب سنگین ایران/معامله آب‌سنگین با آمریکا منتفی شود

قلی الله‌قلی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه آمریکا با بلوکه کردن 2 میلیارد دلار از اموال ایران، سوءنیت خود را نسبت به ایران بار دیگر به اثبات رساند، گفت: اکنون لازم است در زمینه فروش آب سنگین به آمریکا بسیار محتاطانه عمل کنیم.

نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: به نظر می رسد بهتر باشد در شرایطی که مشتری‌های بهتری برای آب سنگین ایران وجود دارد، قضیه معامله با آمریکا را به صورت کاملا منتفی بدانیم.

وی افزود: آمریکایی ها بارها خوی استکباری خود در قبال ایران را اثبات کرده اند که نمونه آن سنگ اندازی هایی است که در قضیه سوئیفت بانکی و ایجاد واهمه برای بانک ها و شرکت های بین المللی جهت معامله با شرکت های ایرانی صورت گرفته است.

الله‌قلی زاده ادامه داد: محصول استراتژیک آب سنگین ایران به لحاظ درجه خلوص و استاندارد بودن از سطح بالایی برخوردار است از این رو کشورهایی مثل روسیه در انتظار انعقاد قرارداد برای خرید آن هستند لذا شرایط به گونه ای است که بهتر است هرچه سریع تر با روس‌ها به جای آمریکایی ها وارد معامله شویم.

نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است بار دیگر خود را درگیر شیطنت های آمریکا نکرده و مانع بروز خسارت جدیدی به کشورمان از طریق معامله با آمریکایی‌ها شویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار