بازدید 2250

انتقاد از ضعف در ارائه مشوق های صادراتی

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه ارائه مشوق های صادراتی گفت: ورود کالای قاچاق باعث دامن زدن بیشتر به رکود اقتصادی در کشور شده است.
کد خبر: ۵۹۴۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 04 June 2016
تقویت تولید با کنترل ورود کالای قاچاق ممکن می شود/انتقاد از ضعف در ارائه مشوق های صادراتی

ولی داداشی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درخصوص مسائل اقتصادی کشور گفت:در خصوص اقتصاد درون زا باید در کشور بیشتر کار شود و به مسائلی مانند جلوگیری از ورود کالای قاچاق بیشتر رسیدگی شود.

نماینده مردم آستارا درمجلس شورای اسلامی ادامه داد:ورودکالای قاچاق باعث دامن زدن بیشتر به رکود اقتصادی شده است،بنابراین باید تدبیری برای کنترل جدی قاچاق اندیشیده شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود:باید تولیدات درون زا افزایش یابد و تولیدات درون زا تقویت شد و از صادرات کشور حمایت شود.

 

لزوم تقویت تولید درون زا

داداشی ادامه داد:باید توجه داشت دولت در زمینه ارائه مشوق های صادراتی عملکرد مناسبی نداشته،این درحالی است که از عوامل تقویت صادارت کشور، ارائه مشوق های صادراتی است.

نماینده مردم آستارا در دوره دهم مجلس شورای اسلامی افزود: برای تحول تولید داخلی باید بخش صادرات در عمل تقویت شود و در این راستا باید تصمیماتی اتخاذ شود که همه ی جوانب اقتصادی سنجیده شود که در صورت انجام این مهم، رشد اشتغال زایی حاصل خواهد داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی